خبرهای داغ:

آزادی ۱۴۶ زندانی با کمک خیران در خوزستان

با کمک خیران خوزستان ۱۴۶ زندانی جرایم عمد و غیر عمد از بند رهایی یافتند.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۶۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های کشور امروز در همایش خیرین اشتغال زندانیان خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۰ هزار نفر زندانی کشور در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم را کسب کردند.

 

رحیم مطهری نژاد با اشاره به اینکه بالغ ۵۵ هزار نفر از زندانیان در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول به کار و تلاش هستند افزود: روزانه ۲۰ هزار زندانی در خارج از زندان‌ها برای فعالیت‌های اقتصادی مشغول به کار می‌شوند.

 

وی گفت: همچنین ۲۰۰ هزار نفر زندانی با همکاری سازمان زندان‌ها و بنیاد تعاون زندان‌های کشور با استفاده از پابند‌های الکترونیک مشغول به کار و تلاش برای خود و خانواده هایشان هستند.

 

مدیر کل اداره زندان‌های استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: ۶۴ زندانی جرایم غیرعمد و ۸۲ زندانی جرایم عمد امروز با مشارکت ستاد دیه و بنیاد تعاون زندان‌های کشور از بند آزاد شدند.

 

غلامرضا روشان افزود: در خوزستان هشت هزار و ۳۰۰ نفر از زندانیان با همت ادارات فنی و حرفه‌ای، صنایع دستی و جهاد کشاورزی از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند که از این تعداد ۷ هزار و ۹۰۰ نفر موفق به شرکت در آزمون و کسب گواهینامه فنی و حرفه‌ای شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار