خبرهای داغ:

راه اندازی دفتر خبرگزاری بسیج در راهیان نور

خبرگزاری بسیج در خوزستان با حضور مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به منظور افزایش سرعت انتشار رویدادهای خبری راهیان نور در استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۴۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

سرهنگ محمد رضا نعمتی مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین افتتاح این دفتر، راهیان نور را رسانه‌ای به منظور معرفی ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

 

او مهم‌ترین دستاورد سفر معنوی راهیان‌نور را خیل عظیمی از جوانان و نوجوانان دانست که از نزدیک تجربه‌ای از جنگ نداشتند و جنگ تحمیلی ۸ ساله ایران و عراق را لمس نکردند، اما وقتی در این فضا قرار می‌گیرند می‌توانند آن را حس کنند.

 

سرهنگ پاسدار نعمتی راه اندازی دفتر راهیان نور در خوزستان را اقدامی موثر برای پیگیری اقدامات صورت گرفته در راهیان نور معرفی کرد.

 

او گفت: خبرگزاری بسیج با به کارگیری نیروهای متخصص در حوزه خبرنگاری و عکاسی این ظرفیت را دارد تا با حضور میدانی در مناطق عملیاتی روایتی مستقل از آنچه در راهیان نور رخ می‌دهد را به مخاطب ارایه دهد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین افزود: علاوه بر تهیه اخبار مختلف در حوزه اقدامات انجام شده از سوی کمیته‌های مختلف راهیان نور مشکلات مردمی نیز در این زمینه بازنشر می‌شود تا در سال‌های آینده با رفع این موانع، راهیان نور با شکوه و جمعیت گسترده تر و به صورت منظم تری برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار