خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند:

شناخت امام زمان(عج) از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است

حجت الاسلام محمود عسکری با بیان اینکه مردم پای کار انقلاب هستند گفت شناخت امام زمان(عج) از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است
کد خبر: ۹۴۹۸۶۸۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

حجت الاسلام محمود عسکری در جشن بمناسبت نیمه شعبان در گفتگو با خبرنگار بسیج گتوند گفت: دانش‌آموزان می‌توانند به‌عنوان عضوی از جامعه منتظر، فردا به ساختن آینده‌ای روشن بپردازد و از جمله زمینه‌سازان ظهور محسوب شوند.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند اظهار داشت: وجود مبارک حضرت مهدی(عج) را منشأ خیر و برکت و توجهات خاص الهی به عموم امت اسلامی خصوصا ملت بزرگ ایران دانست و گفت: شناخت امام زمان(عج) از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است.

 

او تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، اعیاد شعبانیه بویژه عید نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط آور معنوی در میان جوانان است.

 

عسکری افزود: جامعه امروز به ویژه دانش آموزان نیازمند تبیین ابعاد مختلف فرهنگ مهدویت از جمله معنی انتظار و چرایی مهدویت است که باید ابعاد فرهنگ مهدویت برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تشریح و تبیین شود.

 

او اظهار کرد: پایبندی به فرهنگ مهدویت و انتظار مهمترین مؤلفه مقابله باهجمه های دشمنان در این روزهاست که حفظ وحدت و اعتقادات ارزشی در پایبندی به فرهنگ مهدویت می تواند سد محکمی در مقابل توطئه های شوم دشمنان و هجمه های فرهنگی شان باشد.

این برنامه با همکاری پایگاه شهید بهشتی و حوزه امام علی(ع) برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار