در نشست روابط عمومی‌های حوزه مقاومت بسیج شهدای حرم مطرح شد؛

روابط عمومی حلقه وصل بدنه مردمی با بسیج است

نشست مسئولین روابط عمومی پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم برگزار و طی آن از اهمیت روابط عمومی بعنوان حلقه وصل بدنه مردمی با بسیج تأکید شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۴۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

روابط عمومی حلقه وصل بدنه مردمی با بسیج است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، قنبری مسئول روابط عمومی حوزه شهدای مدافع حرم در این نشست، عنوان کرد: نقش روابط عمومی یک سازمان، ترسیم نقشه تحول آن سازمان می‌باشد.
ویافزود: روابط عمومی پایگاه‌ها و هر سازمانی بایستی با برقراری ارتباط با مخاطبان، نقطه عطفی به جهت آشنایی مخاطبان با اهداف، چشم انداز‌ها و تغییر افکار عمومی در راستای آن سازمان حاصل نماید.
قنبری با اشاره بر سخنان مقام معظم رهبری در اهمیت روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی حلقه وصل بدنه مردمی با بسیج و یک دستگاهی است که بایستی با ایجاد همدلی و وحدت این حلقه را ایجاد کرد. خبرنگار و مسئول روابط عمومی را به قلم او می‌شناسند و امروز باید با این قلم، قلم دشمنان را در هنگام دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان بشکنیم که به گفته حضرت آقا باید در این مواقع به سرعت احساس تکلیف و خطر‌پذیری و در عین حال حرکت به هنگام داشته باشیم.
به باور وی، یکی از رسالت‌های اصلی روابط عمومی در هر دستگاهی همچون بسیج معرفی کار‌های اسوه یا فعالیت‌های برتر به منظور تعمیم به دیگر جوامع و پایگاه‌ها است تا آن‌ها ضمن آشنایی با دیگر فعالیت‌ها در راستای بهبود و ارتقا خود بکار بگیرند.
قنبری با اشاره بر مهم‌ترین نقش روابط عمومی عنوان کرد: مهم‌ترین نقش روابط عمومی تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بسیج است که وظیفه آن به تحرک واداشتن رده‌های بسیج به طرز نبوغانه و خلاقانه است.
به گفته وی، از وظایف مهم روابط عمومی در تبیین دستاورد‌های انقلاب و بسیج این است که بایستی دیدگاه منفی و مسموم برخی افراد را نسبت به انقلاب و بسیج اصلاح کرد که این امر با معرفی و‌شناساندن نقاط مثبت خدمات این انقلاب و سازمان به نحو‌های مقتضی میسر می‌شود.
در پایان این نشست حجت‌الاسلام‌امیری مدیر عقیدتی و نظارت حوزه شهدای مدافع حرم و فلاح‌زاده فرمانده پایگاه شهید ثارالله موسوی ضمن خیر مقدم به مسئولین روابط عمومی در خصوص اهمیت روابط عمومی ونقش وجایگاه این معاونت خطیر و مهم مطالبی را بیان کردند.
انتهای پیام/ محمودی

ارسال نظرات
آخرین اخبار