خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

مهمترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش سواد رسانه‌ای است

سردار مرادحاجتی گفت: مهمترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش سواد رسانه ای است. جایی که می‌توان با یک تحلیل درست به تمام ماهیت این همه هجمه پی برد و با آن مقابله کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۱۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز ناحیه سه اهواز اظهار داشت: به لطف خدا و برکت خون شهدا هم کشور در حال ثبات و آرامش نسبی است و هم اتفاقات منطقه ای همه به سود ما در جریان است.

 

وی افزود: توافق اولیه با عربستان نشان از اراده کشورهای منطقه برای خروج آمریکا از خاورمیانه است چیزی که کمترین مطالبه مردم ایران در خونخواهی از شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» است.

 

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن وقتی در طرح اختشاش و بی حجابی به موفقیت نرسید و دچار تفرقه از درون شد به عملیات روانی دیگری دست زده تا اذهان را به این سمت ببرد، بلکه افکار عمومی، به نقشه‌های پلید و شکست خورده آن‌ها در طرح بزرگ تجزیه ایران اسلامی پی نبرند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن از یک طرف و حضور نسل نوجوان و جوان ما در حرکت معنوی و ارزشی راهیان نور هم از سوی دیگر باعث شده که دشمنان سیلی‌های متعددی از ملت ایران بخورند و همین باعث شده تا باز هم شیطنت کنند و بچه های ما را با مسمومیت در مدارس به یک جریان جدید وارد کنند.

 

وی افزود: مهمترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش سواد رسانه ای است. جایی که می‌توان با یک تحلیل درست به تمام ماهیت این همه هجمه پی برد و با آن مقابله کرد.

 

سردار مرادحاجتی متذکر شد: نسل دانش آموز و دانشجوی ما باید به سمت دشمن شناسی پیش بروند و اجازه ندهند که عده ای خارج از مرزها، افکار پلید خودشان را بر بچه‌های این سرزمین تحلیل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار