خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ولی عصر عج خوزستان؛

بهترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است

سردار باقری، با اشاره به اینکه عامل اثر گذار در پیروزی جنگ هشت ساله تحمیلی نیروی انسانی متدین بوده، بهترین سرمایه هر کشور را نیروی انسانی آن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۲۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ 
سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در همایش نظام نامه سرباز که صبح روز دوشنبه در سالن جلسات امام خامنه‌ای برگزار شد گفت: بهترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی آن است و در جامعه شیعی ما توجه به نیروی انسانی در راس توجه ها قرار دارد.

او افزود: در برخی کشورها علی‌رغم داشتن نیروی انسانی اما برای به کارگیری آن دچار چالش هستند در حالی که جنگ ۸ ساله «بهترین نمونه استفاده درست از نیروی انسانی» بود.

سردار باقری مهم ترین عامل اثر گذار و پیروزی در جنگ تحمیلی را نیروی انسانی متدین دانست که به هیچ چیزی جز اسلام و دفاع از خاک ایران فکر نمی‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان این مسئله را نه تنها موجب پیروزی در جنگ ۸ ساله دهه ۶۰ خورشیدی ارزیابی کرد، بلکه یادآور شد استفاده درست از نیروی انسانی موجب موفقیت در حوزه‌های مختلف از جمله علمی و اقتصادی شد.

سردار باقری درادامه به تحریم‌های اعمال شده نیز اشاره کرد و گفت: علی رغم آن که تحریم ها علیه کشور ما اعمال شده اما ما جهش ۱۰۰ ساله را پس از پیروزی انقلاب داشتیم که عامل آن نیروی انسانی است.

وی افزود: سالانه جمعیت وسیعی از جوانان کشور باگذراندن خدمت خوددرسپاه وطی نمودن دوره های مهارت آموزی وتخصصی دررشته های تخصصی متنوع وموردنیازجامعه واردبازارکارشده و آینده سازان کشور می‌شوند.

وی همچنین درادامه ازفرماندهان ومدیران خواست که نسبت به مساله تربیت ونظم وانضباط سربازان توجه به ویژه‌ای بنمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار