فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام خبر داد:

اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۲ سری جهیزیه به نیازمندان تربت جام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام از اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۲ سری جهیزیه به نیازمندان این شهرستان در آستانه فرارسیدن خجسته میلاد بابرکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در قالب رزمایش کمک‌ مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۶۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرهنگ‌ پاسدار ابراهیم بیدل ظهر امروز در مراسم اهدای بسته های معیشتی و کمک جهیزیه به نیازمندان که با حضور مسئولان نظامی و اجرایی در باغ رضوان این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی استمرار  رزمایش کمک‌ مومنانه، اظهارکرد: ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۲ سری جهیزیه در قالب این طرح خداپسندانه به نیازمندان منطقه در آستانه فرارسیدن خجسته میلاد با برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اهدا شد.

وی ادامه داد: هر بسته معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، قند، ماکارانی و ... به ارزش هربسته ۹۰۰ هزار تومان است که با همکاری بسبیج صنعت و معدن خراسان و گروه صنعتی شیشه کاوه تهیه و تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام اضافه کرد: به همت بسیج سازندگی تعداد۱۲ سری جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالا‌ی اساسی از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، لباسشویی، سرویس چینی، سرویس قابلمه، ظروف و ... به ارزش هر سری ٢۵ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار