امام جمعه تربت‌جام در خطبه های این هفته:

از کی دلقکِ پهلوی دغدغه‌مندِ دانش‌آموزان ایرانی شده!/جنایتِ در مدارس ایران از رجاله‌های مریم رجوی هیچ بعید نیست؟

امام جمعه تربت‌جام با تاکیدبر سرعت بخشیدن در رسیدگی به مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور، گفت: از رجاله‌های مریم رجوی که روزی برای خوش‌خدمتی به صدام کودکان کُرد را زنده به گور کردند هیچ بعید نیست که دست به جنایت در مدارس ما بزنند.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۷۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین اسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک موالید شعبان ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان و حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به لجن پراکنی رسانه های معاند در متهم کردن ایران در حوادث اخیر، اظهارکرد: مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور باید به سرعت و قاطعیت توسط دستگاه‌های امنیتی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی در این خصوص ادامه داد: از رجاله‌های مریم رجوی که روزی برای خوش‌خدمتی به صدام کودکان کُرد را زنده به گور کردند هیچ بعید نیست که دست به جنایت در مدارس ما بزنند.

از کی دلقکِ پهلوی دغدغه‌مند دانش‌آموزان ایرانی شده است!!

امام جمعه تربت جام تلاش رسانه‌های آنان در نسبت دادن این اتفاق به جمهوری اسلامی را مضحک خواند و افزود: حرف این احمق‌ها شبیه این است که یک شخص بخواهد به آبرو یا فرزند خودش آسیب بزند. جمهوری اسلامی یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان در توسعه علمی زنان بوده است.

حجت الاسلام اسلامی، تصریح کرد: آمار دختران محصل از ۲۵ درصد قبل از انقلاب به ۹۰ درصد بعد از انقلاب افزایش یافته است. حالا دلقکِ پهلوی دغدغه‌مند دانش‌آموزان ایرانی شده است!! در حالی که در زمان حکومت پدرِ فاسدش تعداد زنان مشغول در مراکز فحشا از تعداد دختران محصل در دانشگاه‌های این کشور بیشتر بوده است.

وی یادآور شد: از رسانه‌های بیگانه تعجبی نیست؛ کار دشمن، لجن‌پراکنی است اما تعجب اینجا است که برخی از عناصر سیاسی و سلبریتی‌ با وقاحت تمام این دروغ‌ها را در داخل کشور بازگو می‌کنند. آقایِ قوه قضاییه! آیا نشر اکاذیب در قانون شما جرم هست یا نیست؟!

وی تاکیدکرد: مطالبه ما از دستگاه قضایی این است که هم با عاملین مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس و هم با عاملین مسمویت ذهن مردم در فضای مجازی برخورد قاطع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها