اجرای طرح باز آفرینی شهری در زاهدان

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح باز آفرینی شهری در زاهدان گفت: همه تلاش ما خدمت به مردم در اقصی نقاط این استان پهناور است.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۴۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی با حضور در جمع مردم محله «کریم آباد» زاهدان اظهار داشت: ارتباط با خداوند انسان را بزرگ می کند و به فرد ارزش می دهد.

وی افزود: ارتباط با خدا باعث می شود تا یک زندگی زیبا داشته باشیم چرا که همه عالم در ید قدرت الهی است و همه ما مخلوق خداوند هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همه ما در محضر خدا هستیم و او شاهد و ناظر بر همه امور است، تصریح کرد: وقتی با نگاه توحیدی خدمت می‌کنیم دیگر منافع شخصی برای ما اهمیتی ندارد و آن‌چه مهم است، رضای الهی خواهد بود.

وی تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت است و راه درست را نشان می‌دهد لذا باید عمل صالح انجام داده و به فرامین الهیات گوش فرا دهیم.

کرمی با تاکید بر توجه به قشر محروم جامعه بیان کرد: ما اگر کار را برای رضایت خداوند انجام دهیم قطعاً خداوند به آن برکت می‌دهد که این امر مصداق عمل صالح است.

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی و اتحاد در انجام کارها تصریح کرد: با اتحاد و همدلی همه امور را به پیش ببرید چرا که این اتحاد موجب برکت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح باز آفرینی شهری گفت: همه تلاش ما خدمت به مردم در اقصی نقاط این استان پهناور است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند به کار،تلاش و کوشش پاداش می دهد لذا کار کنید چرا که این کار کردن شادابی می آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار