مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

آموزش های اعتقادی باید در راس آموزش های سربازان قرار گیرد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه دوره خدمت سربازی را فرصتی مناسب برای تقویت بنیان اعتقادی جوانان، دانست و گفت: آموزش های اعتقادی باید در راس آموزش های سربازان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در نشست مشترکی با روسای عقیدتی سیاسی فراجا و تیپ ۳۶ میانه، بر ضرورت اصلاح زیر ساخت های دینی و رفع شبهات دینی و سیاسی کارکنان وظیفه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با ایجاد ارتباطات دوسویه و صمیمانه با سربازان و در کارگاه های تخصصی ویژه کارکنان وظیفه، بایستی به شبهات آنان پاسخ های مناسب و معقول داده شود تا بصیرت حاصله مانع از انحراف دینی، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی آنان شود.

 حجت الاسلام مهدی نیا اجرای آموزش های مهارتی را هم بسیار مهم تلقی کرده و افزود: کسب مهارت موجب فراهم شدن زمینه و بستر لازم برای اشتغال و ازدواج کارکنان وظیفه در دوران خدمت یا پس از آن می شود.

   حجت الاسلام رضا جعفری کندوانی؛ رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۶ میانه نیز در این نشست بر هم افزایی نیروها در راستای ارائه آموزشهای موثر تاکید کرد و گفت: سربازان طلاب و مربیان کارآزموده در رشته های مختلف که دوران خدمت سربازی خود را طی می کنند، پتانسیل مناسبی برای برگزاری کلاس های آموزشی متنوع در رده ها هستند که با هم افزایی بین سپاه، ارتش و انتظامی، این فرصت ها دو چندان خواهد شد.

   در ادامه این هم اندیشی، رئیس عقیدتی سیاسی فراجا میانه، ریشه و بنیان تمام گرفتاری های بشر را مباحث اعتقادی و ضعف در توحید دانست و اظهار داشت: کسی که به مالکیت و تسلط خدا بر تمام امور و اشیا، اعتقاد قلبی داشته باشد هیچگاه اجازه نخواهد داد دیوارهای بلند و مرتفع ناامیدی در مقابلش سدی شود و او را از رسیدن به اهدافشان بازدارد.

   حجت‌الاسلام روح الله پور اصل بر لزوم تقویت باورها و اعتقادات دینی سربازان برای عبور از ناهنجاری ها تاکید کرد و افزود: ایجاد تغییر در جهان بینی و هدایت افکار به سمت جهان بینی درست، شاکله وجودی افراد را اصلاح کرده و او را در برابر مشکلات و موانع، قوی تر و مقاوم تر می کند.

   نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولین و روسای نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی سپاه، ارتش و فراجا در سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار