حجت‌الاسلام هاشمی:

همه دستگاه ها و نهادها باید از ظرفیت ائمه جمعه استفاده کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: ائمه جمعه، بزرگان معنوی جامعه هستند و همه دستگاه ها و نهادها باید از ظرفیت این بزرگواران و نصایح و پندهای آنها استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۰۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

همه دستگاه ها و نهادها باید از ظرفیت ائمه جمعه استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ظهر امروز در دیدار با امام جمعه دیر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ماه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد آمادگی معنوی در وجود خود جهت ورود به ماه مبارک رمضان است.

هاشمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ماه شعبان برای خودسازی افزود: از برکات این ماه و ادعیه آن به خوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برای افزایش قدرت خود در همه ابعاد باید پیوند خود را با خداوند قوی تر کنیم که اگر این گونه شد در همه عرصه ها به موفقیت خواهیم رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: ائمه جمعه، بزرگان معنوی جامعه هستند و همه دستگاه ها و نهادها باید از ظرفیت این بزرگواران و نصایح و پندهای آنها استفاده کنند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر هم در این دیدار با تبریک انتصاب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار کرد: امیدواریم حضور شما در این نهاد مقدس مایه خیرات و برکات باشد.

امام جمعه دیر بیان کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف ما را به پیروزی رساند، علاوه بر آمادگی نظامی، ارتباطات معنوی بود.

حسینی افزود: دشمنان در فتنه اخیر اهداف متعددی را دنبال می کردند که یکی از آنها ترویج ولنگاری و بی حجابی در جامعه بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار