جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند

کد خبر: ۹۴۹۵۶۵۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷

مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در همایش بزرگداشت روز مهندس و رزمایش جهادگران فاطمی در سالن همایش شهدای نیروگاه اتمی بوشهر گفت: مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند.
سردار دشتی با اشاره به وجود تحریم‌های دشمنان در کشور افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با هدف جلوگیری از پیشرفت کشورمان و مسیر انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب تا به حال تحریم‌های بسیار متعدد و مختلفی را بر روی ما اعمال کردند، اما با روحیه جهادی و انقلابی مردم توانستیم همراه با کشور‌های پیشرفته جهان پیشرفت کنیم و خودمان را به سطح بالایی از علم و دانش برسانیم.
وی مهندسان را در دوران مقدس بسیار اثر‌گذار خواند و اذعان کرد: مهندسان کشور مسیر‌های پیشرفت را با دانش خود هموار کردند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز اقدامات متعددی را برای پیشبرد اهداف در این دفاع نظیر ساخت پل‌های شناور، خاکریز‌ها و غیره... انجام دادند.
جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: مهندسان ایرانی به جهانیان نشان دادند که کشورمان هرگاه نیازی را حس کرد می‌تواند با پشتکار خود در مسیر برطرف کردن این نیاز‌ها بدون وابستگی به کشور‌های دیگر آن‌ها را برطرف کند.
سردار دشتی با اشاره به عملکرد‌های محرومیت زدایی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های بسیاری را بخصوص در بحث مسکن با کمک مهندسین بسیجی و جهادگر با الگوی اسلامی به اجرا درآورد.

مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند

مدیر کل تبلیغلت اسلامی استان بوشهر نیز در این همایش با اشاره به بین جنگ شناختی دشمنان انقلاب اسلامی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی با جنگ شناختی خودشان قلوب جامعه را مورد هدف قرار می‌دهند و در راستای اهدافشان از طریق رسانه‌هایی که دارند ذهن و قلب جامعه را نسبت به آینده کشور ناامید می‌کنند.
حجت الاسلام محمد قادری با اشاره به هدف جهاد تبیین اظهار کرد: هدف از جهاد تبیین این است که قلوب مردم را به سمت امید و امیدواری بکشانیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.
وی افزود: شایسته است با جهاد تبیین ماهیت غرب را بیان کنیم که چگونه کشور‌ها را به بی‌ثباتی می‌کشاند و به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و به همراه آن نیز باید مسیر قلب‌ها را با یکدیگر در راه اهداف این انقلاب و شهدا همراه کنیم.

مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند

معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز در این همایش با توجه به پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف توسط تلاش مهندسان اظهار کرد: امرزه در کشور عزیزمان ایران اسلامی مهندسان در زمینه‌های عمران، صنعت کشاورزی، شیمی و فیزیک دست‌آورد‌های بسیاری را کسب کرده و با این کار خود امنیت، آسایش و رفاه را در کشور فراهم می‌کنند.

مهندسان مسیر‌های پیشرفت کشور را با دانش خود هموار کردند

در پایان این همایش از جهادگران بسیجی و مهندسین با هدای لوح سپاس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار