خبرهای داغ:
مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه خبر داد

صعود کوهنوردان منتخب استان‌ها به قله الوند

همدان-مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه از صعود کوهنوردان منتخب استان‌ها به قله الوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۶۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

سید فخرالدین میر افضل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره برگزاری برنامه صعود کوهنوردان منتخب استان‌ها به قله الوند اظهار کرد: این برنامه در ادامه کوهنوردی‌های سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود که تعدادی از منتخبین در شرایط یخ و برف به قله الوند صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این صعود زمستانه کوهنوردانی که در مراحل گذشته موفق بودند انتخاب شده‌اند، افزود: هدف از این برنامه افزایش آمادگی رزم و توان جسمانی پاسداران است.

مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه با اشاره به چگونگی برگزاری این برنامه گفت: این برنامه با حضور ۱۲۰ نفر از کوهنوردان منتخب پاسدار از فردا صبح، ۸ اسفند ماه آغاز و تا چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: این برنامه صرفاً یک صعود نیست بلکه یک کار حرفه‌ای و هدفمند است که تحت نظر باشگاه کوهنوردی شهید «تهرانی مقدم» انجام گرفته و منتخبین برای گذراندن دوره‌های امداد و نجات در سال آینده معرفی خواهند شد.

میر افضل در پایان خاطرنشان کرد: افتتاحیه این برنامه امروز در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد که در این مراسم از خانواده شهدا منتخبین کوهنوردی سپاه تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات