خبرهای داغ:
فرمانده جدید سپاه میانه:

اهداف سند اعتلای بسیج را با قدرت، محقق خواهیم کرد

تبریز- فرمانده جدید سپاه میانه تحقق سند اعتلای بسیج را مهمترین ماموریت خود عنوان و بیان کرد: برای تحقق و پیشبرد اهداف سند اعتلای بسیج، با تمام توان و قدرت حرکت کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۷۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی در آیین معارفه خود از احیا، ایجاد و به ظرفیت رسانیدن پایگاه های بسیج خبر داد و بر جهاد خدمت رسانی و جهاد علمی و تبیینی با بهره گیری از ظرفیت بسیج تاکید کرد.

وی اضافه کرد: سازماندهی گردانهای سایبری، تقویت و افزایش طرح های محله مهربانی، مردمی کردن دفاع و امنیت، تقویت بنیه های بسیج، امید آفرینی در جوانان از مهمترین کارهای ما در راستای رسیدن به اهداف سند اعتلای بسیج خواهد بود.

   فرمانده پیشین سپاه میانه نیز در این آیین ضمن قدردانی از همه نهادهایی که با سپاه ارتباطی تنگاتنگ داشته و آن را در پیشبرد اهدافش یاری کرده اند، شهرستان میانه را مهد پرورش انسانهایی والا و شهید پرور توصیف کرد و با اشاره به شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای امنیت و شهدای تفحص این شهرستان، اظهار داشت: باب شهادت به روی تک تک مردم میانه باز است و آنان مترصد فرصتی مناسب برای جان فشانی و نثار خون خود در راه اسلام، قرآن و انقلابند.

   حسین محمدی با تقدیر ویژه از بسیجیان، بیان داشت: بسیجیان اقشار زحمتکشی هستند که بی هیچ چشمداشتی همیشه در صحنه ها حاضر شده، حماسه آفرینی کرده و لحظه ای به دیده شدن فکر نکرده و گمنام زیسته اند.

   آیین تکریم فرمانده پیشین و معارفه فرمانده جدید سپاه میانه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار