خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

امروز سپاه پاسداران در آمادگی کامل است/ ابرقدرت‌های پوشالی امروز جایگاهی ندارند

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت:امروز به برکت رهبری امام خامنه‌ای عزیز در اوج قدرت نظامی هستیم و ابرقدرت‌های پوشالی امروز جایگاهی ندارند و سپاه پاسداران در آمادگی کامل برای هر نوع اقدام دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۳۴
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار با آیت‌الله شعبانی موثقی که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جلسه امروز جلسه شکرگزاری وعهد و پیمان با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شکرگزاری می‌کنیم که خداوند توفیق داد در زمانی خدمتگزار باشیم که رنگ و بوی شهدا در کشور ساری و جاری است و نظام ولایی در کشور حاکمیت دارد و این توفیق بزرگی است و ما بر این خدمت و نوکری به خود می‌بالیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اضافه کرد:عهد نیز به این دلیل که عهد و پیمان ببندیم با نماینده ولی‌فقیه در استان و رهبری عظیم الشان که ما پای این انقلاب و رهبری تا پای جان هستیم و از آرمان‌ها و اهداف و خون شهدا تا پای جان دفاع خواهیم کرد و از مواضع انقلابی کوتاه نخواهیم آمد.

وی بیان کرد: امروز به برکت رهبری امام خامنه‌ای عزیز در اوج قدرت نظامی هستیم و ابرقدرت‌های پوشالی امروز جایگاهی ندارند و سپاه پاسداران در آمادگی کامل برای هر نوع اقدام دشمنان است و هر روز شاهد اخبار امیدوارکننده نظامی خواهیم بود.

سردار مجیدی افزود: امروز سپاه در زمینه خدمات‌رسانی بسیار موفق بوده و در راستای کمک به دولت انقلابی و خدمت‌رسانی به مردم نهایت همکاری را داشته است و نوکری در راستای خدمت به مردم را از افتخارات خود می‌داند.

وی در پایان به برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین کارهای فرهنگی در سال 1402 کنگره شهدای استان است که می‌طلبد مجموعه نهادها، سازمان‌ها و ادارات استان با همتی مضاعف در راستای این ماموریت بزرگ فرهنگی اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار