خبرهای داغ:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت"روز جانباز"

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت" روز جانباز" پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۳۹
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت" روز جانباز" پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

به نام خدا

"جانبازان عزیز - آنان که ایثار و فداکاریشان، نشانه‌ای در جسم مطهرشان باقی گذارده و یادگار آن لحظه حساس را همواره با خود دارند - دارای سهمی ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند. جانبازان، آسیب در راه خدا را قدر بدانند که این موجب توجه حق تعالی به آنان است و این در میزان الهی، ارزش والاست. ". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

چهارمین روز از شعبان المعظم یادآور ایثار و از خودگذشتگی دلاورمرد صحرای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) است. رزمنده رشیدی که در راه پاسداری از دین اسلام و امام زمان خویش- حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) - دو دست مبارکش و جانش را نثار کرد تا برای جهانیان نمادی از ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و جانبازی باشد.

بدون تردید زنده نگهداشتن رشادت‌های آن یاور راستین سرور و سالار شهیدان عالم، امام حسین (علیه السلام) جز با تبعیت بی، چون و چرا از پیشوا و مقتدای زمان، معنا و مفهومی نمی‌یابد و سلام بر آن جانبازان غیوری که یادگاران آزمایش‌های سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند که با تأسی از آن الگوی شایسته، ظفرمندانه از عهده این امتحان سخت الهی برآمدند و همچنان استوار بر عهد و پیمان خود، چونان نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین الهی می‌درخشند و نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد و ایام فرخنده شعبان المعظم، فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت علمدار جاودان حماسه عبرت آموز کربلای معلا حضرت عباس بن علی، قمر بنی هاشم (علیه السلام) و حضرت سید الساجدین امام زین العابدین (علیه السلام) را خدمت همه و به طور خاص، یکایک جانبازان سرافراز ایران اسلامی به ویژه شیرمردان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید که همه ما تا همیشه قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و بتوانیم، چون این بزرگواران، همواره در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حراست از کیان میهن، گام‌های بلندی برداریم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

۱۴۰۱ /۱۲/۶
‏┄┄┅┅┅❅

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار