خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام جوادی:

علما در زمینه جهاد تبیین باید در خط اول و خط شکن باشند

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت: به فرموده رهبری، علما باید جهاد تبیین را جدی بگیرند و این افراد در زمینه جهاد تبیین باید در خط اول و خط شکن باشند سپس در خطوط دوم و سوم مردم قرار گیرند.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۹۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: هر مسئولی در هر پست و مقام و جایگاهی که قرار دارد باید قدر این نظام الهی و مقدس و مردمی را که وامدار و صاحبان اصلی آن هستند، بدانند.

وی بیان کرد: این نظام الهی به آسانی به دست نیامده و با ریختن خون هزار شهید و انسان‌های شریف این انقلاب شکل گرفته و بدون شک اگر این نظام نبود، چنین جایگاه و منصبی هم نصیب مسئولان نمی‌شد، بنابراین باید بیشتر قدر آن را دانست و برای چنین موقعیتی شکرگزار بود.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون ۲۵۰ هزار عالم، دانشگاهی، نظامی و نیروی مردمی و بسیجی است و آنها برای رسیدن این امانت به دست ما شهید شدند.

وی گفت: مسئولان قدر مردم را بدانند چراکه اگر جانفشانی‌ها ، وفاداری و در صحنه بودن این پابرهنه‌ها و همین مردم فقیر نبود، آنها در این پست و مقام نبودند.

جوادی بیان کرد: این مردم بارها و در صحنه های مختلف و در همین راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و بعد از ۴۴ سال از این انقلاب ثابت کردند که پای نظام و آرمان های امام (ره)، شهدا و ولایت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از توصیه‌های رسای رهبر فرزانه در جمع اعضای خبرگان توجه به موضوع جهاد تبیین و بیان اهمیت آن برای مردم است.

امام جمعه موقت همدان افزود: به فرموده رهبری، علما باید جهاد تبیین را جدی بگیرند و این افراد در زمینه جهاد تبیین باید در خط اول و خط شکن باشند سپس در خطوط دوم و سوم مردم قرار گیرند.

وی جهاد تبیین را بیان با زبان نرم برای جلوگیری از باطل دانست و گفت: دیگر خواسته مهم رهبر معظم انقلاب از اعضای خبرگان رهبری، علما، بزرگان، اولیای نوجوانان و جوانان، گفت و گو با نسل جدید و با بیان نو بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار