خبرهای داغ:
سردار رجبی:

خواسته شهدا از ما تبعیت از ولایت است

همدان-مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به سفارش شهدا بر تبعیت از ولایت گفت: ولایت ما را به وادی امن هدایت می‌کند و در واقع خواسته شهدا نیز از ما همین بوده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۸۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمد حسین رجبی در یادواره شهید «سعید قهاری سعید» در شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهید قهاری سعید در کنار شهیدان بروجردی و شوشتری جزو شهدای مظلوم فرمانده در کردستان است.

وی با بیان اینکه روحیه ویژه این عزیزان باعث شده بود با ویژگی‌هایی خاص به رشادت بپردازند، با اشاره به سفارش شهدا بر تبعیت از ولایت افزود: ولایت ما را به وادی امن هدایت می‌کند و در واقع خواسته شهدا نیز از ما همین بوده است.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تاکید بر جهاد تبیین بیان کرد: باید از سیره مقام معظم رهبری درس گرفته و همچون ایشان در راه تبیین قدم برداریم.

وی ادامه داد: خدمات جمهوری اسلامی ایران آن چنان که باید بازگو نشده، وقتی این کار را انجام ندهیم در جنگی ترکیبی با حضور کشورهای مختلف به سرکردگی آمریکا و گروهک‌های معاند برخورد می‌کنیم که در تلاش هستند اتفاقات را وارونه جلوه دهند.

سردار رجبی با اشاره به اینکه دشمن همواره در حال توطئه است، عنوان کرد: با اتکا به توانمندی‌های دینی می‌توان به مصاف دشمن رفته و فتنه‌های آن را از بین برد.

وی در پایان راه نجات را اطاعت از رهبری عنوان کرد و گفت: خدمت صادقانه مسئولین به مردم گره گشای مشکلات است.

گفتنی است؛ شهید سعید قهاری سعید متولد روستای چنارعباس خان از توابع شهرستان اسدآباد و از فرماندهان برجسته نیروی زمینی سپاه بود که در سال ۱۳۸۵ و درگیری با گروهک پژاک به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات