خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سنقروکلیایی:

جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سنقروکلیایی با بیان اینکه جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند گفت: مراسم روز جانباز همزمان با نماز جمعه این هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۶۱
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فریدون ملک محمدی اظهار کرد: میلاد مسعود و خجسته علمدار کربلا و بزرگ جانباز اسلام حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز فرصت مغتنمی است تا به پاس دلاورمردی‌ها و حماسه‌های ماندگار علمداران کربلای ایران که با ایثار وصف ناپذیرشان اسوه‌های صبر و پایداری در سراسر گیتی شدند، ارج نهاده شود. 

وی افزود: جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار جانباز کربلای حسینی و حماسه‌سازی‌ها در میدان‌های آتش سند جهاد بزرگ ملت ایران در مصاف با سختی‌های ناشی از جنگ افروزی‌ها و فتنه آفرینی‌های دشمن قدار هستند. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: جانبازان نیاز دائمی جامعه و موجبات مباهات و سر بلندی یکایک مردان این مرز و بوم است. 

 ملک محمدی گفت: سالروز میلاد با سعادت آن حضرت را به جانبازان سرافراز (شهدای زنده) و خانواده‌های صبور و بصیر آنان بویژه جانبازان سرافراز شهرستان سنقروکلیایی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت روز جانباز همزمان با نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در محل مسجد جامع شهرستان برگزار می‌شود و از عموم جانبازان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

ارسال نظرات