همزمان با اعیاد شعبانیه؛

برگزاری چهل و چهارمین چهارشنبه های شهدایی در منزل خانواده شهید مقدم

در راستای ترویج فرهنگ ایثار ،شهادت و مقاومت، فرماندار مشهد به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید مقدم ، از خانواده ایشان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،فرماندار مشهد در چهل و چهارمین برنامه چهارشنبه‌های شهدایی که با حضور جمعی از مسئولان در منزل شهید بربری مقدم برگزار شد، تبریک اعیاد شعبانیه و یادآوری ایثارگری شهدا گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا نعمت است این نعمت الهی را قدر بشناسیم، آنچه که امروز برای ما روشن شده است بصیرت مردمی است.

داوری بیان کرد:به همت امام و به تاسی از منویات رهبری باید مردم را به حساب آورد. انقلاب اسلامی موجب تحولی شد که در دنیا زبانزد خاص و عام است.

او افزود:افرادیکه با اوج بصیرت به میدان‌های جنگ رفتند تا نگذارند کسی نگاه بدی به جامعه کند این بصیرت را ما امروز در ۲۲ بهمن دیدیم. ۸۰ درصد در مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده بودند که این از برکت خون شهداست خانواده شهید برای ما دعاکنند ما شرمنده خون شهید نشویم.

وی با تاکید بر سنت حسنه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: تداوم این دیدار‌ها که توفیقی برای مسئولین نیز هست باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

خبرنگار: فاطمه غلامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها