خبرهای داغ:

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از علما، مسئولین و مردم گلستان قدردانی کرد

حجت‌الاسلام حمید شهریاری در پیامی از علما و مسئولین و مردم استان گلستان به خاطر میزبانی خوب دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی قدردانی کرد
کد خبر: ۹۴۹۴۴۴۲
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از علما، مسئولین و مردم گلستان قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام حمید شهریاری در پیامی از علما و مسئولین و مردم استان گلستان به خاطر میزبانی خوب دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌اللّه الرحمن الرحیم»

مردم شریف، علمای اعلام، فرهیختگان ارجمند و مسئولین محترم استان گلستان

«سلام‌ علیکم و رحمة ‌اللّه و برکاته»

دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در تاریخ ۲۶ بهمن ماه۱۴۰۱ در استان گلستان؛ نگارستان اقوام و مذاهب و با عنوان «تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب» و با حضور علما و شخصیت‌های معزز اهل‌تسنن و تشیع منطقه برگزار شد.

در این نشست پربرکت میزبان جمع کثیری از صاحبان فضیلت و پرچمداران علم و معنویت و طلایه‌داران وحدت از کشورهای روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و پاکستان و شهرهای مختلف ایران اسلامی و خصوصاً استان گلستان بودیم.

برگزاری مناسب و اثربخش این برنامه پرمحتوا، فاخر و الگو به همت، مساعدت، صبر و هم‌افزایی همه اقشار آن گلستان زیبای ایران اسلامی میسر شد.

برخود لازم می‌دانم صمیمانه از حسن همکاری و عنایت مردم شریف و شهیدپرور گلستان و نیز مسئولین پرتلاش استان، خصوصاً نماینده محترم ولی‌فقیه آیت‌الله نورمفیدی دامت برکاته، استاندار معزز جناب آقای زنگانه زیدعزه العالی، مسئولین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه امام حسین(ع)، مدیر محترم مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، عموم علما و فرهیختگان اهل سنت و شیعه، مدیران محترم سازمان‌ها و نهادهای دولتی و انقلابی و سایر اعاظم بزرگوار دامت توفیقاتهم تقدیر و تشکر و ادای سپاس نمایم.

از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران اسلام و نظام اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام حمید شهریاری
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار