در بخش ساحلی دلوار صورت رگفت

برگزاری جشن تکلیف در مدرسه دخترانه شهید بادروحیان

جشن تکلیف در مدرسه دخترانه شهید بادروحیان روستای دهنو از توابع بخش ساحلی دلوار با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین علیه‌السلام دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

برگزاری جشن تکلیف دختران مدرسه شهید بادروحیان روستای دهنو

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) دلوار در جشن تکلیف مدرسه دخترانه شهید بادروحیان روستای دهنو از توابع بخش ساحلی دلوار حضور یافت.

حجت الاسلام جوکار جشن ضمن تبریک جشن عبادت و تکلیف خطاب به دانش آموزان عنوان داشت: امروز روز مهم و تاریخی برای شماست چون به مرحله و سن تکلیف رسیده‌اید به این معنی که خداوند به شما شایستگی و مسئولیت داده است.

برگزاری جشن تکلیف دختران مدرسه شهید بادروحیان روستای دهنو

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) دلوار در ادامه افزود:مهمترین وظیفه شرعی افرادی که به سن تکلیف رسیده اند عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات است و از دانش آموزان خواست به خواندن نماز اهمیت بیشتری دهند و با شنیدن اذان، نماز را اول وقت بجای آورند و در ادای این فریضه الهی سستی به خود راه ندهند.

برگزاری جشن تکلیف دختران مدرسه شهید بادروحیان روستای دهنو

در پایان نیز  بسته هایی تحت قالب بسته جشن تکلیف و چادر جشن عبادت را به عنوان یادگاری و برای ترغیب و تشویق دانش آموزان به انجام تکالیف عبادی خود به آنها  اهداء گردید.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار