خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلاله:

تمام سعی دشمن تضعیف جمهوری اسلامی است/ شناخت دشمن از تکالیف شیعه و سنی می باشد

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی: خطر اصلی برای علماء وامت جهان اسلام اشتباه گرفتن دشمن و سکوت در برابر ارتجاع است.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۸۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

تمام سعی دشمن تضعیف جمهوری اسلامی است/ شناخت دشمن از تکالیف شیعه و سنی می باشد

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه کلاله در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) ضمن تبریک این عید بزرگ به تمام مسلمین گفت: روز مبعث روز تولّد عاطفه هاست؛ عاطفه هایی که در رقص شمشیرها زخمی می شد و در جنگل نیزه ها جان می باخت. آن روزها، دخترکان معصوم، به جای آغوش گرم مادر، در دامان سرد خاک می خفتند. جوانان بلندقامت، در جنگ جهالت ها، جان به بارش تیرها می دادند و زنان بی پناه، در بند اسارت زندگی می کردند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی های استکبار با ملل مسلمان اظهار داشت: استکبارجهانی سعی دارد برخی از تفکرات انحرافی غربی را درجهان اسلام گسترش دهد آما بنا به آمارهای بین المللی این اسلام است که در حال گسترش در بین ملل مختلف در جهان است
وی خاطرنشان کرد: جغرافیای جهان اسلام و منطقه غرب آسیا جولانگاه اندیشه‌ها و گفتمان‌های غیر دینی شده است که باید گفتمان نبوی و سنت نبوی جایگزین شود.

فرمانده ناحیه کلاله ، شناخت دشمن را یکی دیگر از تکالیف امت شیعه و سنی دانست و  ادامه داد: خطر اصلی برای علماء وامت جهان اسلام اشتباه گرفتن دشمن و سکوت در برابر ارتجاع است چرا که تمامی سعی دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه کلاله هدف تهاجم فرهنگی دشمن را تقابل با اسلام و قرآن  دانست و گفت: دشمن با ترویج اسلام هراسی و جنگ های نیابتی سعی در تخریب چهره اسلام دارد و با توهین به قرآن ومقام معظم رهبری ، وتلاش برای منزوی کردن سپاه سعی دارد گفتمان نبوی در نظام اسلامی مارا به چالش بکشد ولی باحضور  ایستادگی امت اسلامی نتوانست به اهداف خود برسد .

کوهستانی در پایان به نیت شوم استکبار در به راه اندازی جنگ های نیابتی در سوریه و عراق و یمن  اشاره کرد و گفت: مقابله با خیزش های اسلامی، ایجاد تقابل بین ملل اسلامی و تضعیف توان نظامی و دفاعی کشورهای اسلامی و تجزیه کشورهای اسلامی از اهداف مهم استکبار جهانی در به راه اندازی جنگ های نیابتی در سرزمین های اسلامی  است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار