خبرهای داغ:
رییس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار:

وظیفه اصلی مجمع بسیج طرح مسئله و ارائه راهکار توسط نخبگان است

همدان- رییس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار گفت: وظیفه اصلی مجمع  مطرح کردن مسئله و ارائه راهکار توسط نخبگان و صاحبان فکر است.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۶۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی، در جلسه مجمع عالی بسیجیان شهرستان بهار اظهار کرد: وظیفه اصلی مجمع مطرح کردن مسئله و ارائه راهکار توسط نخبگان و صاحبان فکر برای کمک به دولت و نظام است.

وی با اشاره به ۱۰ مسئله عمده در شهرستان گفت: این مسائل شامل جمعیت و خانواده، آب، منابع طبیعی، محیط زیست و آلودگی هوا، نابرابری اقتصادی، اجرا و کمک فکری نخبگان و کسب و کارهای آینده (صنایع تبدیلی، فناوری های جدید)، الگوی کشت (محصولات کم آب بر و کشت گلخانه ای)، بیکاری، تدبیر سرمایه گذاری برای سرمایه داران بومی و غیربومی و خارجی، آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار برای حل موانع، مشکلات فکری، ذهنی، اختلافات و سوء برداشت‌ها در شهرستان است.

رییس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار اظهار کرد: بسیجی‌ها با تقویت احساس مسئولیت و بصیرت در همه عرصه‌ها با روحیه بسیجی پای کار هستند و احساس مسئولیت می‌کنند.

وی ادامه داد: احساس مسئولیت  توأم با بصیرت از وظایف سنگین بسیجیان و نیاز امروز نظام اسلامی است و بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «براى شما که می‌خواهید در عرصه‌ بسیج حرکت بکنید، پایه‌ فکرى، در درجه‌ اوّل، آن احساس مسئولیّت است که این عقبه‌ فکرىِ بسیار مستحکمى است و شرط لازم که پایه‌ دوّم محسوب می‌شود، بصیرت است؛ از این دو چیز یک لحظه هم نباید غفلت کرد».

نباتی افزود: اعضای مجمع افرادی فکور، صاحبان فکر، منطق و عاشق خدمت به نظام هستند و مجمع عالی بسیج با مسئله یابی و حل مسئله با استفاده از تمام ظرفیت‌ها مسائل را شناسایی، اولویت بندی و با انتخاب اولویت؛ با تولید حرف و منطق به سوی گفتمان‌سازی و حل مسئله و ارائه راهکار پیش می‌روند.

وی در پایان به فرهنگسازی برای حمایت بیشتر برای  مطالبه و قانون گذاری در حوزه تحکیم بنیان خانواده، الگوی کشت و بحران آب و  کشت فراسرزمینی تاکید کرد‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار