خبرهای داغ:
دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

فرزندان این مرز و بوم ملتزم به شریعت اسلامی باشند/استکبار جهانی به دنبال جنگ افروزی در ممالک اسلامی است

حجت الاسلام شهریاری گفت: از مهم ترین اهداف تاسیس شبکه های تلویزیونی شیعه و سنی با استفاده از دلارهای آمریکایی، ایحاد تنازع در کشورهای منطقه و جنگ بین امت اسلام است.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۵۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

فرزندان این مرز و بوم ملتزم به شریعت اسلامی باشند/استکبار جهانی به دنبال جنگ افروزی در ممالک اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام حمید شهریاری در مراسم افتتاح همایش ملی تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در گرگان اظهار کرد: رخدادها و وقایعی که در برخی از کشورهای اسلامی دیده می‌شود، نتیجه فعالیت شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های امپریالیسمی است که در شمایل شیعه و سنی به دنبال تفرقه افکنی و نفاق در کشورهای اسلامی و در وهله دوم بین امت‌ها و ممالک اسلامی هستند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: رویکرد اصلی دشمن بر این محور بنا شده که با تکیه بر دلارهای آمریکایی زمینه توهین مسلمانان به یکدیگر را فراهم کند، در حالی که توهین به برادر دینی بر خلاف آموزه‌های دینی اسلام و بر خلاف نص صریح قرآن است.

وی به برخی از ویژگی‌های جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در جامعه منتسب به آموزه‌های اسلامی نباید فساد، رشوه و پارتی موجب دغدغه و نگرانی خاطر شهروندان شود.

شهریاری ادامه داد: باید فرزندان این مرز و بوم ملتزم به شریعت اسلامی باشند و تربیت آنها بر مبنای آموزه‌ها و چارچوب‌های اسلامی شکل بگیرد، اگر بتوانیم فرزندانی مأنوس با عبادت، نمازگزار و با حجاب تربیت کنیم مسیر برای رسیدن به امت اسلامی هموار می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر جوانان مقید و ملتزم به شریعت اسلامی تربیت شود دسیسه‌ها و ترفندهای دشمن در ایجاد نفاق و شکاف در امت‌های اسلامی بی ثمر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها