خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد

اتمام پروژه آب‌رسانی به ۱۲۲روستا اواسط سال آینده

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۱۲۲ روستا کار آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری در حال انجام است و در اواسط سال آینده اجرای پروژه‌ها به اتمام می‌رسانیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۲۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان صبح امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در مراسم افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در طبس برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان با همکاری استانداری، دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و خیرین در پروژه‌های کوچک و زودبازده اقدامات انجام می‌دهد در یک سال گذشته تفاهماتی با مجموعه مختلف داشتیم و عملیات اجرایی ۷۴۹ پروژه را آغاز کردیم که با اعتبار بالغ بر ۲۶۶میلیارد تومان این پروژه‌ها در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با زحمات جهادگران بسیج سازندگی و حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی و خیرین توانستیم در یک سال گذشته ۴۱۲ پروژه را با اعتبار بالغ بر ۱۰۱ میلیارد تومان به اتمام برسانیم.

هنری افزود: امروز افتتاح همزمان ۶۰ پروژه از این تعداد با اعتبار بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال را در سطح استان داریم.

وی با بیان اینکه از اولویت‌های سپاه با توجه به تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام آبرسانی به روستا‌ها است گفت: در خراسان جنوبی در مجموع ۱۲۲ روستا کار آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری در حال انجام است قرار بود تا سال ۱۴۰۳ بتوانیم پروژه را به اتمام برسانیم با تأمین اعتبار‌ی که صورت می‌گیرد در اواسط سال آینده اجرای پروژه‌ها به اتمام می‌رسانیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: با همکاری که با مجموعه آبفا انجام شده است و با تفاهمی که با قرارگاه امام حسن مجتبی منعقد شد پروژه‌های جدید به متمم قرارداد که همه روستا‌های استان را در بر گیرد در حال تدوین است و امیدواریم تا سه سال آینده‌ای روستایی فاقد آب شرب نداشته باشیم.

وی ادامه داد: حوزه بهره وری آب کشاورزی اولویت روستا‌ها است بخشی از پروژه‌ها در این حوزه است و نیز احداث و تکمیل مسکن محرومین با کمک گروه‌های جهادی هم اکنون تعداد ۱۰۰واحد با کمیته امداد در حال کار هستیم و تعدادی را امروز به بهره برداری می‌رسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار