خبرهای داغ:

حوزه بسیج خواهران بخش خاروانا افتتاح شد

تبریز- حوزه بسیج خواهران بخش خاروانا طی همایش همزمان با دهه فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این همایش بانوان بسیجی بخش خاروانا گفت: امروز باید قدردان شهدا و انقلاب اسلامی باشیم.

الیاس گلمحمدزاده افزود: برای پیروزی و پایداری این انقلاب از سال ۱۳۴۴ تا ۱۳۵۷ مردان و زنان بزرگی تلاش کردند تا این انقلاب به رهبری خمینی کبیر به ثمر بنشیند و در ادامه بارهبری رهبر معظم انقلاب آرمان‌های امام راحل و خون پاک شهیدان در عرصه‌های مختلف داخلی و یادین بین المللی با اقتدار تمام به مسند بنشیند.

وی اضافه کرد: خواهران امروز به عنوان پاسداران انقلاب باید انقلاب واهداف آن را بشناسیم دین اسلام و باور‌های دینی، مردم  و در نهایت ولایت فقیه و پیروی از آن راه ماندگاری این نظام مقدس است و باید مورد توجه و اهداف عالی ما قرارگیرد.

 امام جمعه ورزقان نیز در ادامه تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا دشمن با سوءاستفاده از بانوان نقشه‌های پلید خود رادر کشور عملی نسازند.

حجت الاسلام پورمحمد افزود: امروز در کشور بانوان فهمیده و آگاه ما در مراکز حساس علمی و دانشگاهی حضور قدرتمند و فعال دارند و حضور بانوان عزیز در مراکز علمی بیش از آقایان است و این نشان آزادی زنان در کشور است و نباید اجازه دهیم دشمن برای ضربه زدن به   و نظام خانواده‌ها و دختران ما را مورد هجمه فرهنگی قرار دهد.

ارسال نظرات