تبیین خدمات دولت ضروری است

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: امروز تبیین خدمات دولت ضروری است و در انتقال دستاوردهای دولت به جامعه نباید کوتاهی شود.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۲۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

تبیین خدمات دولت ضروری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سعید حیدری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر صبح امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان دیر گفت: شهرستان دیر سابقه درخشان و روشنی در انقلاب اسلامی دارد و اسناد ماندگار و ارزشمندی که نمونه ای از آنها شهیده سمنبر عالیپور و شهید احمد حیدری است و مردم این شهرستان همواره در صحنه انقلاب اسلامی مدافع آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند.

 

حیدری افزود: اگر تحلیل ما این باشد که رخدادهای اخیر در کشور صرفاً متأثر از فوت مرحومه مهسا امینی بود این تحلیل اشتباهی است، حوادث اخیر با برنامه ریزی هدفمند و گسترده ای بود که از مدت ها پیش برنامه ریزی شده بود.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اظهار کرد: در دهه پنجم از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران  شاهد روند صعودی قدرت یابی جمهوری اسلامی ایران و تقابل با جبهه استکبار است.

 

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مانعی برای تحقق نظم نوین جهانی مد نظر دولت آمریکاست و به همین خاطر استراتژیک مهار انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند.

 

حیدری گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی جنگ های متعددی را علیه جمهوری اسلامی ایران  شکل داده اند که آخرین آن جنگ ترکیبی است که علیه کشور ما راه انداخته اند.

 

حیدری با بیان اینکه هویت ایران اسلامی و مردم انقلاب اسلامی مانع اساسی برای تداوم قدرت دشمنان است گفت: دشمنان برای مهار انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که باید از این مردم هویت زدایی کنند و هویت جدیدی را به مردم منتقل کنند.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: امروز تبیین خدمات دولت ضروری است و در انتقال دستاوردهای دولت به جامعه نباید کوتاهی شود.

 

در پایان این آیین از خدمات مهین اندخش تقدیر و تشکر شد و معصومه محمدی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان دیر معرفی شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار