سردار موحد:

بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی، ولایت فقیه است

فرمانده سپاه امام علی‌ بن‌ ابی طالب (ع) قم گفت:بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی ولایت فقیه است و امروز دشمن نوک پیکان حملات خود را بر آن متمرکز کرده است، طی سالهای اخیر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بر اساس تدابیر رهبری معظم و بصیرت و حضور مردم در صحنه خنثی‌ شده است.
کد خبر: ۹۴۸۹۳۰۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در دیدار صمیمانه با معتکفین مصلی قدس بیان داشت: در عرصه اقتصادی و فرهنگی باید اقدامات پررنگی تر صورت بگیرد تا عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: نیرو‌های مسلح و سپاه در عرصه‌هایی که دیگران امکان حضور در آن ندارند همیشه ورود قدرتمندی کرده که این حضور پس از آغاز تحریم‌ها و ترک شرکت های خارجی بیشتر به چشم آمد.

سردار موحد با اشاره به برخی از دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز یکی از امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ایران است و ایران ثابت کرده در این حوزه تعارفی با کسی ندارد و با هر اقدامی برخورد متقابل و درخور می نماید.

وی عنوان کرد: بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی ولایت فقیه است و امروز دشمن نوک پیکان حملات خود را بر آن متمرکز کرده است، طی سالهای اخیر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بر اساس تدابیر رهبری معظم و بصیرت و حضور مردم در صحنه خنثی‌ شده است.


وی‌با بیان اینکه دشمنان با پی‌ریزی اغتشاشات اخیر سعی کردند تا نابودی خود را به تاخیر بیندازند، تصریح کرد: فتنه اخیر مصداق جنگ احزاب بود که در قالب آن دشمنان تلاش کردند برغم برخی تفاوت در اصول و مبانی برای جلوگیری از نفوذ روز افزون انقلاب اسلامی با یک دیگر متحد شوند تا مانع از پیشروی انقلاب و اسلام ناب شوند.

سردار موحد اظهار داشت: جبهه مقاومت با قدرت به جلو می رود و هر ساله بر نفوذ آن در جهان افزوده می شود و انوار نجات بخش اسلام هر سال جان های تشنه بیشتری را سیراب می‌کند و زمینه برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی بیش از پیش آماده می شود.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) خاطرنشان ساخت:عقب ماندگی‌های اقتصادی با ظرفیت و استعدادهایی که در کشور وجود دارد هرچند مقداری زمان بر است‌ اما قابل حل و مدیریت می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار