44 سال افتخار/

بهره مندی ۹۷ درصدی جمعیت روستایی فراهان از گاز طبیعی

رئیس اداره گاز شهرستان فراهان گفت: بر اساس جمعیت شهری کنونی بهره مند از گاز طبیعی ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی بهره مند از این انرژی پاک نیز ۹۷ درصد است.
کد خبر: ۹۴۸۹۱۷۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ مجید قربانی شمس آبادی، رئیس اداره گاز شهرستان فراهان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در بخش گاز، در شهرستان فراهان گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ شهر و روستایی در شهرستان فراهان از موهبت خدادادی گاز طبیعی بهره مند نبودند؛ در حالیکه هم اکنون و پس از گذشت چهل و چهار سال از این رویداد مهم و تاریخی، در سایه توجه مسئولان، ۳شهر و ۶۳ روستای فراهان زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند و تنها ۲ روستای شهرستان به دلیل کمبود جمعیت گاز رسانی نشده است.

وی افزود: بر اساس جمعیت شهری کنونی بهره مند از گاز طبیعی ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی بهره مند از این انرژی پاک نیز ۹۷ درصد است.

شمس آبادی با اشاره به گازرسانی به صنایع نیز اظهار کرد: در این بخش نیز فعالیت های چشمگیری انجام شده است، هم اکنون ۲۶ واحد صنعتی کوچک و بزرگ شهرستان فراهان از گاز طبیعی استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک متر شبکه در این شهرستان اجرا نشده بود، اما هم اکنون ۱۰۰۶ کیلومتر شبکه و بیش از ۱۱ هزار انشعاب گاز(علمک) در این شهرستان اجرا و نصب شده است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار