برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان در روستای قبادبزن/ تخفیف 50 درصدی محصولات عفاف و حجاب

مسوول نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بانوان روستایی شهرستان کهک از فعالیت این نمایشگاه در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۹۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶


خانم اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بیان کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان کهک باهدف حمایت از تولید محصولات روستایی و شناسایی توانمندی‌های بانوان روستا با حضور آقای گلچین فرماندار کهک، غلامرضا رحیمی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قم و شماری از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.
وی با اشاره به عرضه محصولات مختلف از توانمندی‌های بانوان روستایی قم، افزود: در این نمایشگاه غرفه‌های متنوعی در بخش محصولات زیرشاخه پوشاک، صنایع‌دستی، عرقیجات، رب انار، ترشیجات،چیپس میوه، گل‌های آپارتمانی،لوازم‌آرایشی گیاهی دست‌ساز، پماد و روغن درمانی گیاهی و غیره عرضه‌شده است.
مسوول نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان کهک با اشاره به اشتغال 20 نفری غرفه عفاف و حجاب این نمایشگاه، اضافه کرد: در این غرفه محصولات مختلفی مانند چادر، شال، روسری و مقنعه با 50 درصد تخفیف به مردم عرضه می‌شود.
اسماعیلی بابیان اینکه این نمایشگاه با همکاری ناحیه بسیج سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان کهک برپاشده است، گفت: نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بانوان شهرستان کهک در ایام الله دهه فجر در مسجد جامع روستای قبادبزن دایر خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار