خبرهای داغ:
قاسمی:

جنگ امروز، جنگ گفتمان و بیان است

همدان-کارشناس سیاسی با اشاره به حضور بانوان در جبهه گفت: در جنگ امروز نیز زنان و مردان در یک جبهه هستند، اما جنگ قلم و جنگ گفتمان، جنگ بیان است.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۷۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی در نشست روشنگری جهاد تبیین که به همت حوزه‌های حضرت زهرا(س) و شهید بهادربیگی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، ضمن تبریک ایام رجب و میلاد با سعادت امیرالمؤمنین(ع) و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز، روز جهاد تبیین است، جهادی که امروز رهبر معظم انقلاب آن را تنها راه نجات ما می‌داند، جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه امروز در جنگی هستیم که به جای شلیک گلوله کلمه باید شلیک کنیم، گفت: اولین و قوی‌ترین سلاح پیغمبران الهی نیز این بوده نه شمشیر و نیزه، شمشیر و نیزه در درجه دوم بوده است و اصل اول گفتمان بود.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروز، روز جهاد است، با اشاره به حضور بانوان در جبهه افزود: در جنگ امروز نیز زنان و مردان در یک جبهه هستند، اما جنگ قلم و جنگ گفتمان، جنگ بیان است.

وی ادامه داد: اگر خوب جهاد تبیین کنیم، در کف خیابان فقط اراذل و اوباش و گروهک‌ها می‌مانند که می‌توان به راحتی با آنها مقابله کرد.

قاسمی خطاب به حاضرین در مراسم گفت: عمار باشید، مالک اشتر داریم، امروز هم روز دفاع از علی، روز دفاع از قاسم سلیمانی، روز دفاع از امام(ره) و روز دفاع از شهدا است.

وی گفت: جبهه اصلی ما فضای مجازی است، آنجا می‌جنگیم چرا که فرزندان ما را در این فضا تحت تأثیر قرار می‌دهند و جبهه جنگ امروز ما این فضا است بنابراین باید می در این جبهه بجنگیم.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: امید است مجاهدان این جبهه باشیم و با جهاد تبیین از امام(ره)، شهدا، حاج قاسم سلیمانی و رهبری حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار