خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا حافظ انقلاب اسلامی است

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا حافظ انقلاب اسلامی است، گفت: ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری به زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و ایثار و از خود گذشتگی نیازمند هستیم.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۳۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت دهه مبارک فجر فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی به همراه جمعی از کارکنان سپاه و فراجا شهرستان نهاوند با حضور در گلزار شهدای شهرستان و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در حاشیه این مراسم با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا حافظ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری به زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و ایثار و از خود گذشتگی نیازمند هستیم.

 سرهنگ علی مختاری افزود: امروز که دشمن در جنگ سخت شکست خورده به جنگ نرم روی آورده و وظیفه ما است که در این جنگ نرم حافظ فرهنگ و سیره شهدای انقلاب باشیم.

وی گفت: وظیفه دیگر ما انتقال دستاوردهای شهدا و انقلاب به نسل بعد از انقلاب، نوجوانان و جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت: یادآوری و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت ما در مقابل دشمن و همان جهاد تبیین است که باید به این فریضه فوری عمل کنیم.

این حضور در گلزار شهدای شهرستان نهاوند به صورت رژه خودرویی و موتوری بسیجیان شهرستان نهاوند انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار