خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه نینوا:

خدمات انقلاب قابل قیاس با دوران پهلوی نیست/ توزیع امکانات و ثروت کشوربزرگترین دستاورد انقلاب است

سرهنگ پاسدار رجبی گفت: بزرگترین شعار و دستاوردی که انقلاب اسلامی بدان عمل کرده عدالت در توزیع امکانات و ثروت کشور است
کد خبر: ۹۴۸۸۶۰۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

خدمات انقلاب قابل قیاس با دوران پهلوی نیست/ توزیع امکانات و ثروت کشوربزرگترین دستاورد انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار رجبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال بر اساس شاخصهای آماری بین المللی رشد چشمگیری را نشان میدهد و قابل قیاس با رژیم پهلوی نیست. در حوزه های مختلف اعم از خدمات رسانی شهری و روستایی، بهداشت و درمانی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، رشد علمی و فناوری در کشور، حوزه ی صنعت و خودکفایی در اکثر بخشهای مورد نیاز کشور حقیقتا قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام در چهل و چهار سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: گازرسانی ۹۰درصدی، خودکفایی ۹۵درصدی تولید داروهای مورد نیاز، بیمه خدمات درمانی همگانی و ... تنها بخشهای کوچکی از دستاوردهای نظام مقدس است که با نگاه منصفانه به آن قابل تقدیر می باشد.

رجبی عنوان کرد: بزرگترین شعار و دستاوردی که انقلاب اسلامی بدان عمل کرده عدالت در توزیع امکانات و ثروت کشور است. در رژیم فاسد گذشته عمده ی امکانات ویژه ی طبقه ی خاصی بود و کمتر توجهی به روستاها و مناطق محروم میشد. ولیکن به فضل خدا و با وجود رهبری داعیانه مقام معظم رهبری این مهم به مناطق محروم تسری پیدا کرده و همه کشور از این منابع برخوردار شدند.

وی در پاسخ به سوال چگونگی الگوبرداری دیگر کشورها از انقلاب اسلامی تصریح کرد: گسترش روز افزون مردم جهان به دین اسلام و اهل بیت علیه السلام و بیداری مردم آزادی خواه و مظلوم جهان در یمن، سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و حتی کشورهای آمریکای لاتین نشان از اثرگذاری مکتب امام خمینی ره است که دنیای استکبار را به لرزه درآورده است.

وی استقامت ملت ایران را از عوامل موفقیت مردم در انقلاب دانست و بیان داشت: رمز موفقیت مردم در انقلاب اسلامی چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از ولایت فقیه است که کشور را به موفقیت رسانده است.ملت نجیب ایران با استقامت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی در برابر تمامی فشار ها قد خم نکرده و با وحدت و یکپارچکی همانند کوهی استوار مقاومت کرده است.

رجبی به خدمات رسانی بسیج کارگری و کارخانجات در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۴۰ گروه جهادی در سراسر استان راه اندازی شده و در نه ماهه امسال بیش از ۳۲۵۰ بسته معیشتی، ۱۱۷ کمک جهیزیه و ۲۵۰۰ نفرساعت شیفت ایثار در کارخانجات استان اجرا شده است.

وی اذعان داشت: عمده فعالیت ما رفع موانع تولید و پیگیری مشکلات کارگری است که در کمسیون تامین کارگری و ستاد تسهیل پیگیر مشکلات هستیم. بیش از ۴۵ واحد صنعتی عارضه یابی و بیش از ۳۵ مشکل مرفع گردید که منجر به تثبیت اشتغال ۳۵۰ نفر و توسعه ی اشتغال ۵۰ نفر شده است.

مسئول بسیج اداری و کارگری سپاه نینوا از دیگر فعالیتهای اینق همکاری گروههای جهادی را نام برئ و عنوان کرد:۴۰ گروه جهادی ثبت در اطلس جهادی سازماندهی شدند. گروههای جهادی ما در چهار بخش کارآمدان( حل مشکلات داخل کارخانه)، گروه جهادی سفیران تولید(ترویج استفاده از کالای تولید داخل با حضور در مدارس و دانشگاهها)، گروه جهادی تولید یاران(رفع موانع تولید کارخانجات شهرستان) و گروه جهادی محرومیت زدایی(مرمت و بهسازی توسط استادکاران و کارگران).

رجبی در پایان گفت: در طول امسال ۳۲۵۰ بسته معیشتی در سطح استان تهیه و توزیع شده است ، در ۴۲ کارخانه هم رزمایش دفاع از مقر و خودحفاظتی در طول امسال داشتیم و بیش از ۳۵ نشست جهاد تبیین در تشکلهای کارگری و کارخانجات برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها