خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش؛

دستاوردهای عزت آفرین انقلاب اسلامی تبیین شود/جهاد تبیین برای مقابله با جنگ شناختی دشمن ضروری است

حجت الاسلام رضایی گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون در اوج قدرت وپیشرفت قرار دارد و حملات دشمنان به این انقلاب به همین خاطر هست.
کد خبر: ۹۴۸۸۶۰۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

دستاوردهای عزت آفرین انقلاب اسلامی تبیین شود/جهاد تبیین برای مقابله با جنگ شناختی دشمن ضروری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: دشمنان به دنبال تضعیف دستاوردها وپیشرفت های انقلاب اسلامی هستند که ما وظیفه داریم این پیشرفت ها را به گوش مردم دنیا برسانیم و نگذاریم که دشمنان ، انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

وی افزود : جهاد تبیین برای مقابله با جنگ شناختی و جنگ روایت های دشمن در فضای ابهام آلود امری ضروری است. دشمن بر تصویرسازی جعلی از واژه انقلاب، مفاهیم و مصادیق آن و همچنین تصویرسازی وارونه از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در فضای اغتشاشات ١٤٠١ و پسا اغتشاشات تمرکز راهبردی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش خطاب به مسئولین گفت : دستاوردهای عزت آفرین انقلاب اسلامی با وجود همه مانع تراشی های جبهه استکبار بازگو و تبیین شود.

وی در پایان تصریح کرد : بازنمایی رویکردهای دشمن از طریق جهاد روایت و تحلیل درست از وضعیت کشور و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و آسیب شناسی آن یک اصل مهم در خنثی سازی نقشه پیچیده و چندلایه دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار