مشاور فرمانده کل سپاه

انقلاب اسلامی جایگاه آمریکا را در جهان متزلزل کرد

مشاور فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی و استاد دانشگاه امام حسین علیه‌السلام در جمعی از کارکنان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی جایگاه آمریکا را در جهان متزلزل کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۶۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار هادی مقدسی ضمن گرامیداشت دهه فجر با اشاره به پدید آمدن انقلاب اسلامی در کشور افزود: پدید آمدن انقلاب اسلامی در کشور باعث شد که ابر قدرت‌های جهان در آن زمان شوروی را به عنوان سردمدار بلوک شرق و آمریکا را به عنوان سردمدار بلوک غرب منصوب کنند و نگذارد انقلاب اسلامی در ایران به نتیجه و اهداف عالی خود برسد.
وی با اشاره به نظر سردمداران آمریکایی در خصوص به پدید آمدن انقلاب اسلامی در ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ایران باعث شد برنامه‌های صد ساله آمریکا را برای ایران بر هم بریزد و نگذارد هیچکدام از آن‌ها در کشومان اجرایی شود.
هادی مقدسی در ادامه افزود: آمریکا به دلیل به وجود آمدن انقلاب اسلامی در ایران باعث شد تا بسیاری از پرونده‌های خارجی آن‌ها در نظام بین‌الملل به نتیجه نرسد و جایگاه آمریکا در جهان متزلزل شود.
مشاور فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جهت براندازی در این کشور تصریح کرد: دشمنان ایران می‌گویند باید به شکلی جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنیم که با کمترین هزینه و به وسیله مردمان همان کشور براندازی صورت بگیرد.
سردار هادی مقدسی با اشاره به یکی از اهداف اصلی جریان غیر انقلابی اذعان کرد: جریانات غیر انقلابی با اهداف شومی که دارند میخواهند معیشت مردم را گروگان قرار دهند و به بهانه آن راه را برای رسیدن به اهداف بعدی خود هموار کند.
وی پرچم‌دار جریان انقلابی در کشور را قرارگاه خاتم الانبیا دانست و گفت: شایسته است این قرارگاه با رویکرد جهادی و انقلابی سرمایه‌های خود را در زمینه مسکن، فولاد، پتروشیمی و پترو‌پالایشگاه‌ها به کار ببرد و در جهت ایجاد اشغال و آبادانی کشور بیش از گذشته تلاش کند.
هادی مقدسی جمهوری اسلامی ایران را در یک جنگ رسانه‌ای بزرگ دانست و افزود: کشور ایران امروزه در یک جنگ رسانه‌ای بزرگ که از طرف دشمنان بر آن تحمیل شده است قرار دارد و هر کشوری که در این جنگ اخبار مرتبط با خود را زودتر تسخیر کند پیروز میدان می‌شود.
مشاور فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: جهاد تبیین بهترین سلاح برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان به شمار می‌رود چرا که با این امر مهم دست رسانه‌های معاندین در کشور رو می‌شود و به همراه آن بصیرت‌افزایی در کشور صورت میگیرد در نتیجه آن تمام اهداف رسانه‌های دشمن در کشور خنثی می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار