خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه:

امروز انقلاب تحت شدیدترین حملات رسانه ای، جنگ ترکیبی و هیبریدی قرار دارد

تبریز- معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با تشریح برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: امروز تحت شدیدترین حملات رسانه ای، جنگ ترکیبی و هیبریدی قرار داریم ولی دولت با تمام توان در تلاش برای خدمت گذاری به ملت است.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۸۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در جمع صدها نفر از مردم و بسیجیان میانه اعلام کرد: بودجه ای که امسال به شهرستان میانه اختصاص یافته است نسبت به سال‌های گذشته بی سابقه می باشد.

وی افزود: در بسیاری از عرصه ها در رتبه دوم تخصیص بودجه در سطح استان قرار داریم و این نویدبخش روزهای خوبی برای مردم میانه در آینده ای نزدیک می باشد.

سعادتی ادامه داد: بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۷۴ پروژه تکمیل شده شهرستان در طول این دهه، افتتاح می شود که برای اجرای این پروژه ها قریب ۳۸۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی طرح های آسفالت راه، نصب و راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان، افتتاح ساختمان جدید دانشکده پرستاری، تکمیل آشیانه هلی کوپتر، و پروژه های آب، برق، مخابرات، و مدرسه سازی از جمله این پروژه هاست.

سعادتی با بیان کارکردهای بی نظیر دولت در خدمت رسانی به مردم، به تکمیل ۳۶۹ واحد مسکن روستایی با پرداخت بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان وام کم بهره به روستائیان، و تکمیل بسیاری از پروژه های نیمه تمام سال‌های گذشته، اشاره کرد و افزود: پروژه سد گرمی چای میانه با پیشرفت خوبی در حال اجراست و امروز برای تکمیل این سد چیزی به عنوان مشکل بودجه نداریم و امیدواریم امسال یا نهایتا در نیمه اول سال آتی، آبگیری و بهره برداری شود.

وی به امکان دستیابی بیش از ۲۴۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد آیدوغموش در سال آبی آینده اشاره کرد و اضافه کرد: خط انتقال آب به میانه و تصفیه خانه نیز در حال اتمام است.

سعادتی همچنین ارائه تسهیلات اشتغال زایی و محرومیت زدایی، وام ارزان قیمت به فعالان حوزه فناوری و تولید با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان یادآور شد و گفت: با همه این احوال متاسفانه امروز مشکل اشتغال در شهر ما جدی است و باید همه مسئولین، سرمایه گذاران و کارآفرینان برای کاهش میزان بیکاری، متحد و یکدل شوند.

   فرماندار میانه اجرای آسفالت ۶۰ کیلومتر راه روستایی و شهری، و جریان اجرای پرشتاب ۴ خطه کردن مسیر میانه به سرچم و چندین پروژه مهم دیگر را از دیگر فعالیت های برجسته دولت در سال اخیر برشمرد و بشارت داد: فضای اتحاد و انسجام در دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، و مسئولین شهرستان در جهت خدمات رسانی به مردم برقرار است.

ارسال نظرات