استاد شبکه تربیتی صالحین سپاه استان قم:

شبکه تربیتی صالحین زمینه‌ساز نقش‌آفرینی اساتید و نخبگان جامعه شده است

حجت الاسلام سعید دسمی گفت: شبکه اساتید، نخبگان و علما در قالب شبکه تربیتی صالحین در تحقق رفتارسازی، تولید محتوا و اندیشه نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۴۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، استاد شبکه تربیتی صالحین سپاه استان قم بابیان اینکه به هراندازه که هماهنگی و تعامل بین سه شبکه فرماندهی، تعلیم و تربیت و حلقه‌های صالحین بیشتر باشد خروجی کارها بهتر می‌شود، گفت: شبکه صالحین فرصت و زمینه بسیار مطلوبی برای نقش‌آفرینی اساتید، علما و نخبگان جامعه در ابعاد مختلف بوجود آورده
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید دسمی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین قم، در ابتدای سخنان خود بیان داشت: از آیت‌الله سعیدی درخواست می‌کنیم همچنان شجره طیبه صالحین را از نظرات و پیشنهادات کارگشایی خود بهره‌مند کنند.
استاد شبکه تربیتی صالحین سپاه استان قم افزود: باید تلاش کنیم تا با همکاری، تعامل و هماهنگی تمام ارکان و ساختارها شاهد شتاب و برکت بیشتری در شبکه تربیتی صالحین باشیم.
حجت‌الاسلام دسمی بابیان اینکه به هراندازه که هماهنگی و تعامل بین سه شبکه فرماندهی، تعلیم و تربیت و حلقه‌های صالحین بیشتر باشد خروجی کارها بهتر می‌شود، اضافه کرد: شبکه صالحین فرصت و زمینه بسیار مطلوبی برای نقش‌آفرینی اساتید، علما و نخبگان جامعه در ابعاد مختلف بوجود آورده است.
استاد شبکه تربیتی صالحین سپاه استان قم ادامه داد: شبکه اساتید، نخبگان و علما در قالب شبکه تربیتی صالحین در تحقق رفتارسازی، تولید محتوا و اندیشه نقش بسزایی دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه تربیتی صالحین گفتمان سازی تربیت و رفتارسازی را بر عهده دارد و تمام اقدامات این حوزه باید مبتنی بر اخلاق، معنویت و روح انقلابی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار