طی آیینی؛

استاد شبکه تربیتی صالحین قم معارفه شد

آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین قم با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی آیینی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۴۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین قم روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و شماری از فرماندهان و اعضای شورای محتوای شبکه تربیتی صالحین قم در سالن جلسات شهید اخلاقی برگزار شد.

در این آئین از خدمات و تلاش های آیت‌الله سید محمد سعیدی استاد سابق شبکه تربیتی صالحین قم تقدیر و حجت‌الاسلام سعید دسمی بعنوان استاد جدید شبکه تربیتی صالحین قم معرفی شد.

استاد شبکه تربیتی صالحین قم معارفه شد

آیت‌الله سید محمد سعیدی استاد سابق شبکه تربیتی صالحین قم در بخشی از این جلسه، طی سخنانی بیان کرد: ایمان و عمل صالح دو کار بزرگی بود که امام راحل آن را پایه‌گذاری نمود و امروز نیز باید تلاش کنیم تا این کار را تقویت و توسعه بدهیم که خیر دنیا و آخرت در آن خلاصه‌شده است.
استاد شبکه تربیتی صالحین قم معارفه شد
وی اخلاص و کار خالصانه برای خداوند متعال را از ویژگی‌های مقام معظم رهبری در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: مقام معظم رهبری به معنای واقعی کلمه نفس خودشان را درراه خدا شکسته‌اند و این توفیقاتی که خداوند به ایشان لطف کرده از این مباحث نشات گرفته است.
انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار