خبرهای داغ:
گزارش/

کیفیت بد نان در اسدآباد و نارضایتی مردم

همدان-کیفیت بد نان در شهرستان اسدآباد باعث نارضایتی مردم و مطالبه آنان برای ورود مسئولان به این موضوع شده است.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۱۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کیفیت بد نان در شهرستان اسدآباد باعث شد، امام جمعه این شهرستان دو هفته پیش در خطبه‌ها از فرماندار درخواست ورود به موضوع کیفیت نان کند.

چند روز پیش نیز یک شهروند با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت متاسفانه نانوایان بیشتر از آنکه به مشتری تان تازه دهند نان را به سوپرمارکت‌ها می‌دهند و بعضی مواقع اعلام می‌کنند به همین دلیل آرد برای پخت نان ندارند.

او همچنین از بی‌نظمی در شروع ساعت کار نیز انتقاد کرده بود.

در پی عدم رضایت مردم شهرستان اسدآباد از کیفیت نان نانوایی‌ها علت را از مسئولین شهرستان جویا شدیم.

* سهمیه آرد نانوایی‌هایی که به کیفیت اهمیت ندهند کاهش خواهد یافت

فرمانداراسدآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد گفت: در بازدیدهایی که شخصا از برخی نانوایی‌های سطح شهر انجام داده‌ام کیفیت سنگک آنطور که باید در بعضی واحدها تعریفی نیست.

حسینعلی شرکایی با بیان اینکه کیفیت نان نانوایان لواش مطلوب است، عنوان کرد: سهمیه آرد نانوایی‌هایی که به کیفیت اهمیت ندهند کاهش خواهد یافت.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم نان با بهترین کیفیت به دست شهروندان برسد.

* برخورد با نانوایانی که نان بی کیفیت تولید کنند

رییس اتاق اصناف اسدآباد نیز در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: تذکرات لازم به نانوایان متخلف داده شده و مطالبه امام جمعه شهرستان نیز سخنی به جا است، همچنین از چند روز آینده با جدیت بیشتری با نانوایان متخلف برخورد می‌کنیم چرا که تذکرات لازم قبلاً داده شده است.

رسول قنبری با تأکید بر اینکه با نانوایانی که نان بی کیفیت تولید کنند برخورد می‌شود، افزود: گشت‌های مشترک نیز پررنگ‌تر از قبل در مراکز پخت نان حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه عمده انتقاد مردم به نانوایان سنگک و بربری است و کیفیت نان لواش تقریبا قابل قبول است، گفت: فروش نان به سوپرمارکت‌ها نیز تخلف است.

نکته مهم در این میان توزیع آرد زرین اسدآباد بین شهرهای اطراف است و سوالی که پیش می‌آید این است، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است؛ چرا این آرد برای خود مردم اسدآباد پخت نمی‌شود؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار