خبرهای داغ:
سردار فرجیان زاده:

سپاه پاسداران در همه دوران انقلاب اسلامی در خدمت مردم بوده است

 همدان-معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در همه دوران انقلاب اسلامی در خدمت مردم بوده است.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۹۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سعید فرجیان زاده در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم، شهید احمد شوهانی و یادواره شهدای کوی مدرس همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در همه دوران انقلاب اسلامی در خدمت مردم بوده است.

وی با بیان اینکه در رفع محرومیت، خدمت به مردم برای رفع آسیب‌های زلزله و سیل و بلایای طبیعی سپاه بود که به کمک مردم آمد، افزود: سپاه همیشه در دل سختی‌ها و در همه عرصه‌ها در شادی‌ها و غم‌ها با مردم و یار آنان است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اقدام سخیف اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا باید بداند تحریم سپاه یعنی تحریم مردم مظلوم و بی‌دفاع؛ سپاه همیشه و همه جا با بسیجیان و با اقشارمختلف دوست و همیار و کمک رسان و غمخوار مردم و درجنگ با خصم و دشمنان مردم بوده است.

وی با بیان اینکه شهید شوهانی یک جوان بسیار خوش اخلاق و مومن بود مثل همه شهدای دیگر، گفت: شهدا همیشه در یاد ما می‌مانند و با برگزاری یادواره‌ها یادشان را بیشتر گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

 

 

«یادواره شهدای مدرس به همت پایگاه خواهران شهیدعروجی وپایگاه شهیدان برادران میجدمدرس.شهیداکبر فرجیان زاده برگزارشد.»

 

خانم طیبه جلیلی فرمانده خواهران بسیج مدرس (پایگاه شهیدعروجی) گفت: حدوددوماه است که درتلاش هستنداین یادواره به بهترین شکل اجراگردد.

و24مدل کارت دعوت طراحی کرده ایم که ازطرف خودشهدامهمانان رادعوت کرده ایم. 

وامروز درنمازجمعه ودیروز دراستانداری وفرمانداری کارتهاراپخش کردیم.

وبااستقبال خوب مردمی مواجه شدیم.

یادشهدارازنده نگه داریم تانسل جدیدهم ادامه دهنده ی راه شهداباشند.

مراسم هم ازنمازمغرب وعشا باقرائت قرآن، کلیپ شهدا، سخنرانی مداحی آقای مصطفی میرزایی پی گرفته شد.

وبامداحی وسینه زنی پرشورحسینی پایان می یابدودرخاتمه همه برسفره شهدا میهمانند.

.

 

خانم جلیلی گفت ما دلتنگ شهداوشهادتیم  وبخاطر همین دلنوشته نویسی رابرای شهداراهم درمراسم داشتیم. ان شاءالله  که مرضی رضای باری تعالی قرارگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار