با حضور جمعی از مسئولان؛

حجت‌الاسلام صفاری زاده به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج جعفرآباد معرفی شد

حجت‌الاسلام حبیب صفاری زاده طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان به‌ عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان جعفرآباد استان قم معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۷۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم معارفه حجت‌الاسلام حبیب صفارزاده به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان جعفرآباد قم امروز در سالن جلسات این ناحیه مقاومت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم اظهار کرد: موضوع مهم امروز که باید مورد توجه قرار گیرد خدمت خالصانه به مردم است، امام خمینی(ره) نیز با همین مردم حرکت کرد و توانست یک انقلاب نمونه را در تاریخ به پیروزی برساند و در این مسیر هم از فرمان خداوند متعال در قرآن کریم بهره‌ گرفته بود.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های مردمی باید شناسایی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد چراکه در این صورت مشکلات رفع و سرعت عمل بالا می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، وحدت، همدلی، همراهی و هم‌افزایی مسئولان شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی یک معجز بود و شایستگی‌هایی که در دنیا قسمت انقلاب شده نشان از این حقیقت است.

وی با بیان اینکه امروز کلمه لاالاالله و اشهدا علی ولی‌الله در جهان ترویج و سربلند شده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی توانسته است آموزه‌های اسلام و تشییع را به مردم جهان معرفی کند.

اکبری با تاکید بر اینکه مردم با روحانیت همراه هستند و به این قشر اقتدا می‌کنند، عنوان کرد: امروز این آموزه الهی را در ذهن حفظ و به آن عمل کنیم که اگر مردم را یاری کنیم مردم هم ما را یاری می‌کنند، مردمی در دفاع از انقلاب و اسلام هر آنچه که داشتند را فدا کردند و مردم ایران به تعبیر امام خمینی(ره) از مردم حجاز هم بهتر هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، عنوان کرد: خدمت در این انقلاب لطفی از سوی خداوند متعال است که باید این لطف را قدر بدانیم و برای خدمت به مردم تمام توان خود را بکار بگیریم.

لازم به ذکر است، امام جمعه شهر جعفریه و بخشدار جعفریه از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار