حاج حسین یکتا راوی دفاع مقدس؛

جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است

یادواره سرداران و ۴۰ شهید شهر دالکی همراه با تشییع پیکر مطهر شهید گمنام و با حضورخانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه شهرستان دشتستان و مسئولان در گلزار جنت الشهداء و در جوار شاهزاده احمد شهر دالکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۵۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان: این مراسم با روایتگری حاج حسین یکتا، مداحی حاج میثم مطیعی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالهادی طالبی امام جمعه دالکی وابراهیم مهتدی رئیس ستاد یادواره سرداران وشهدای شهردالکی با مجری گری حمیدرضا راوش از مجریان توانمند سپاه پاسداران با اجرای گروه سرود نوای حقیقت و توزیع بسته های تبرکی توسط خادمیاران رضوی برگزار شد.

جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است

حاج حسین یکتا با بیان اینکه مجلس شهید یک دعوت است و وقتی کسی را دعوت می‌کنند حتما کاری دارند اظهار کرد: اینکه می‌گوییم شهدا دعوت می‌کنند این را دیدیم که شهدا برای همه برنامه دارند و این نیست که همینطور بیایند و به حکمتی ما را دعوت می‌کنند.

وی افزود: شهدا با ماموریت دعوت می‌کنند تا کسانی که می‌آیند استفاده کنند و باید حواسمان را جمع کنیم که مزد و رزق خود را بگیریم و قدر بدانیم این دور هم جمع بودن را مدیون شهدا هستیم و ما مهمان هستیم.

جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است

وی ادامه داد: جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است و از ما یک پیمان و عهد می‌گیرند که پای نایب امام زمان (عج) بایستیم، برای آماده‌سازی ظهور امام منتظر و باید همه آماده باشیم.

مسئول جمعیت امام رضایی‌های کشور با بیان اینکه امام راحل فرمود تا قیامت تربیت و مزار پاک شهیدان دارالشفاست افزود: امروز شلمچه و فکه با دل‌ها بازی می‌کنند و دنیا را تکان داده و جوانان عالم را هوشیار و متوجه خود کرده است، باید مراقب باشیم از امام زمان (عج) جا نمانیم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا در جامعه هنوز هم مدد رسان ما هستند و این برکت است و چنین شب‌هایی شهدا رزق و روزی می‌دهند.

یکتا ادامه داد: رهبری انقلاب تاکید دارد هر چه امام راحل گفت محقق شده و آنچه محقق نشده خواهد شد و این نشان از اینکه خون شهدا اثر می‌گذارد، نام یاد شهدا و امام بالاست و اگر اتفاقی می‌افتد امتحان است.

جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است

راوی دفاع مقدس حاج حسین یکتا افزود: در حال حاضر از ارکان‌های مهم کشور ولایتمداری و قرارگرفتن درمسیر شهدای والامقام است و همگان باید این دو ملاک ارزشمند را مبنای کارقرار دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار