خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر صورت می گیرد

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان در روستا‌های آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه فجر امسال بیش از یکهزار و ۱۱گروه به ۲۰۰ روستای این استان اعزام می‌شوند و خدمات رایگان دامپزشکی ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۰۵
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد در نخستین جلسه مشترک قرارگاه جهاد تبیین و جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر اداره کل دامپزشکی استان با بیان اینکه در همه شهرستان‌ ها هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات رایگان انجام شده است گفت: خدمات واکسیناسیون، سمپاشی، معاینه و درمان از جمله خدماتی است که به روستاییان و بهره‌برداران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت دامپزشکان بخش خصوصی برای ارائه خدمات رایگان از جمله درمان و دارو در دهه فجر امسال بهره گرفته می‌شود افزود: شورای مرکزی نظام دامپزشکی استان نیز با همکاری ۸۰۰ دامپزشک فعال از مجموع ۲۸۰۰ عضو نظام دامپزشکی در روستا‌ها به خصوص روستا‌های مناطق محروم خدمت ارائه می‌دهد.

 بهداد اعلام کرد: از دیگر برنامه‌های مهم که در دهه فجر امسال برگزار می‌شود جشن بزرگ دهه فجر در اداره کل دامپزشکی استان است و علاوه بر اینکه همکاران بخش دولتی نسبت به برگزاری مراسم دهه فجر اقدام می‌کنند توسط بخش خصوصی نیز این دهه گرامی داشته می‌شود.

وی بیان کرد: با هماهنگی که در شهرستان‌ها انجام‌شده است گروه‌های جهادی ساماندهی شده و بعد از برگزاری مراسم بدرقه این گروه‌ها فعالیت خودشان را آغاز می‌کنند.

 بهداد افزود: مناسبت‌های ملی مانند دهه فجر بهترین فرصت برای بیان اقدامات انجام‌گرفته در ادارات و سازمان‌هاست و اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز آمادگی دارد با برگزاری نشست‌های خبری این مهم را انجام دهد.

ارسال نظرات