خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

اسلام هراسی راهبرد استکبار جهانی است

همدان-امام جمعه بهار گفت: اسلام هراسی راهبرد استکبار جهانی است و اخیرا با فرافکنی و اهانت شرم آور به قرآن با شعار آزادی بیان اقدام می‌کنند که حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه‌های آنان دارد.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۳۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان بهار با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: هدف و مسیر گمشده امروز بشریت است، خداوند انسان را هدفمند خلق کرده و باید انسان که اشرف مخلوقات است و باید در مسیر هدف حرکت کند، خدا به انسان کرامت داده و با مهر و محبت خود خلق کرده و قرآن و اهل بیت(ع) را دستورالعمل و نسخه برای هدایت انسان قرار داده تا سعادتمند شوند.

وی با تبریک ماه رجب بیان کرد: باید از لحظه به لحظه ماه رجب استفاده کنیم و با تمام وجود به خدا لبیک گفت تا خدا نیز ندای ما را لبیک گوید، و همیشه از منبع لایزال الهی طلب کنیم تا عزیزتر شویم و هدایت شویم و با تمام وجود مسیر را از خدا مسئلت کنیم و آموزه اهل بیت(ع) را بیاموزیم و از فیوضات این ماه استفاده کنیم تا به خدا متصل شویم.

امام جمعه بهار با تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت امام جواد(ع) گفت: ضعف ما ضعف در الگوگیری و شناساندن شخصیت‌های بارز اهل بیت(ع) و آموزه‌های ۱۴۰۰ساله به نسل‌ها است، ما باید ارادت به اهل بیت (ع) را با تمام وجود نشان دهیم، معرفت اهل بیت(ع) را ذره ذره در کام فرزندان بگذاریم و نگذاریم محبت به اهل بیت (ع) در بین فرزندان کم رنگ شود و دنیا گرا شوند.

وی با تاکید بر ناکامی دشمن در ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب گفت: امروز الفاظ عوض شده و مغز و هسته همه جنگ‌های رودر رو چه جنگ سخت و جنگ نرم، جنگ شناختی و ادراکی است و غایت آن خودباوری و اعتقادات مردم است.

مصباح تصریح کرد: دشمنان جوانان را هدف قرار دادند تا آنها را از انقلاب و مسئولین را از مردم دور کنند و هویت انقلابی و بسیجی را از ما بگیرند و اعتقادات ما را سست کنند اما نمی‌دانند که مردم برای انقلاب مرارت‌ها کشیدند و جوانان خود را در این راه دادند و با توکل و اعتماد به خدا و اعتقاد به نظام شکوهمند انقلاب اسلامی، امنیت و حریت و عزت را برای خود رقم زدند و باعث فروپاشی هیمنه استکبار جهانی شدند.

وی تصریح کرد: کسانی که مسئولیتی در نظام قبول کرده‌اند، بدانند این مسئولیت امانت الهی است، راه خدا سخت است راه ما،  انقلاب ما و نظام ما راه حسین(ع) است، دشمن به دنبال یاس و ناامیدی ما است و اما دشمن و استکبار جهانی کور خوانده چراکه ما دست از نظام و انقلاب بر نمی‌داریم و هراس به دل خود راه نمی‌دهیم و از ترور و نفوذ نمی‌ترسیم چرا که خدا با ما است.

امام جمعه بهار عنوان کرد: ایران اسلامی قوی و استوار به حول قوه الهی است و به وعده الهی نصرت و فرج مولایمان را خواهیم دید.

وی ادامه داد: اسلام هراسی راهبرد استکبار جهانی است و اخیرا با فرافکنی و اهانت شرم آور به قرآن کریم با شعار آزادی بیان اقدام می‌کنند که حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه‌های آنان دارد که نمی‌توانند پیشرفت اسلام و رشد و بالندگی ایران عزیز را ببینند.

مصباح با بیان اینکه ما این اهانت را با مشت‌های گره کرده محکوم می‌کنیم، عنوان کرد: امروز ایران قدرت منطقه است و امیدواریم اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیز منافع اقتصادی و سیاسی را برای جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته باشد.

 وی بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، تبیین خنثی کننده توطئه دشمن است، چرا که ما دلواپس نظام و خون شهدا هستیم باید مسئولین دقت کنند و شعار همسو با استکبار سر ندهند، اخیرا برخی از افراد با مطرح کردن حرف‌های ناپخته، خام و نقض دوباره آن باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی شده‌اند.

امام جمعه بهار گفت: مردم شهرستان بهار خواهان استقلال این شهرستان هستند اگر می‌خواهند برای شهرستان کاری کنند به پاس کاری که مردمان شهرستان بهار برای آبرسانی و آبروی استان و کشور کردند همه نمایندگان در طرح اضافه کردن یک نماینده به حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ اتفاق نظر داشته باشند و آن را تصویب کنند، ما تقسیمات سیاسی موهون را نمی‌خواهیم و اف بر کسی که می‌خواهد با مطرح کردن مجتمع شهری، تقسیمات سیاسی در آستانه انتخابات برای خود رأی جمع کند.

 گفتنی است؛در بین الصلاتین نماز جمعه نمازگزاران هتک حرمت به قرآن مجید را با سر دادن شعار «الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فرانسه» و«مرگ بر دشمن قرآن و دین» محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار