امام جمعه تربت جام در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان مطرح کرد:

تروریست خواندن سپاه مُضحک است/آمریکا و اروپا پدر جَّدِ همه تروریست‌ها هستند

امام جمعه تربت جام تلاش غربی‌ها در تروریستی خواندن سپاه را مُضحک دانست و گفت: آمریکا و اروپا پدر جَّدِ همه تروریست‌ها هستند، این هجمه‌ها هیچ خللی در فعالیت های این نهاد مقدس ایجاد نمی کند.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۵۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در دیدار جمعی از علمای شیعه و سنی تربت‌جام با فرماندهی و کارکنان سپاه این شهرستان، اظهارکرد: تلاش غربی‌ها در تروریستی اعلام کردنِ سپاه بسیار مُضحک و خنده دار است.

امام جمعه تربت جام ادامه داد: آنچه اروپایی‌ها ما را به آن تهدید می‌کنند، مایه خنده ما است و پاسداران انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که در تحریم بوده و این هجمه‌ها هیچ خللی در فعالیت های این نهاد مقدس ایجاد نخواهد کرد.

وی با تاکید براینکه آمریکا و اروپا پدر جَدّ همه تروریست‌ها هستند، تصریح کرد: در دنیای وارونه غربی‌ها وقتی می گویند: سپاه تروریست است معنی‌اش این است که سپاه در مبارزه با تروریسم نقشه‌های شیطانی و تروریستی آنها را به درستی و با قدرت خنثی کرده است.

حجت الاسلام اسلامی این رفتار دوگانه غربی‌ها را ناشی از عصبانیت آن ها برشمرد و یادآورشد: چون اخیراً در اربیل عراق ضربه محلکی از موشک باران سپاه پاسداران خوردند و طرح پُر هزینه آن ها در آشوب‌های اخیر به شکست انجامید و همچنین ابرجاسوس آن ها که چندین سال در تور اطلاعاتی ایران بود، اعدام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها