امام جمعه اهر:

خدمات انقلاب در مناطق محروم و دورافتاده بسیار ارزشمند است

تبریز- امام جمعه اهر خدمات انقلاب اسلامی را در مناطق محروم و دورافتاده بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی در مناطق محروم شهری و روستایی انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۲۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه شورای شهر اهر افزود: با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه مردم ایران همچنان خدمات عمرانی و… در مناطق محروم در حال اجرا می باشد و تاکنون به برکت انقلاب اسلامی و حمایت مردم توطئه های دشمنان نقش برآب شده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارکه فجر گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام حاجی زاده تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را در بین مردم و خصوصا نسل جوان جامعه بسیار مهم برشمرد و از مسئولان ادارات و نهادها خواست برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر با برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغاتی تمام تلاش خود را انجام دهند.

 وی در ادامه خدمت به مردم را عبادت برشمرد و گفت: مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند که باید مسئولان خدمت به این مردم را اولویت کاری خود قرار دهند.

ارسال نظرات