توانمندی سپاه، دلیل دشمنی‌ها با این مجموعه انقلابی است/ حرکت ملت بزرگ ایران با تصویب قطعنامه، متوقف نمی‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در واکنش به تصویب پیش نویس قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی گفت: توانمندی سپاه، دلیل دشمنی‌ها با این مجموعه ارزشی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۷۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

توانمندی سپاه، دلیل دشمنی‌ها با این مجموعه انقلابی است/ حرکت ملت بزرگ ایران با تصویب قطعنامه، متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در جمع کارکنان سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اظهار کرد: انجام این گونه کارها از خصیصه‌های دشمنان است و ما از این بابت هیچ گونه نگرانی نداریم چرا که ما پیش از این نیز شاهد انجام این گونه اقدامات از جانب آن‌ها بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا در اقدام اخیر خود مبنی بر تصویب پیش نویس قطعنامه بر علیه سپاه پاسداران از منافقین نیز خط دهی فکری شده و فریب آن‌ها را خورده بود که همین موضوع نیز باعث بروز اختلاف بین آن‌ها شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگرچه اقدام اخیر اتحادیه اروپا در حد تصویب پیش نویس قطعنامه است و نیاز است تا دولت‌های عضو در این زمینه فکر کرده و بعد تصمیم نهایی بگیرند امّا در صورت تصویب قطعی این قطعنامه نیز کاری از پیش نمی‌برند چرا که حرکت ملّت بزرگ ایران، با تصویب این قطعنامه‌ها متوقف نمی‌شود.

این مقام مسئول خطاب به پاسداران یادآور شد: دشمنان از بزرگی مجموعه ارزشی و انقلابی سپاه و جبهه مقاومت ترس دارند و دلیل این همه دشمنی آن‌ها نیز، توانمندی شماست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام اذعان کرد: امروز تفکرات و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپاه در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان قرار گرفته است بنابراین رفتارهای امروز آن‌ها مانند لگد زدن حیوانی است که در حال جان دادن، دست و پا می‌زند.

حجت الاسلام هاشمی تأکید کرد: امروز آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و اذناب آن‌ها فارغ از انقلاب اسلامی با هر حرکت آزادی‌خواهانه‌ای که در جهان شکل می‌گیرد مخالفند و در این راه، خائنین، منافقین و واداده‌ها نیز با آن‌ها همراهی می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: یکی از اصول راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، مقابله با استکبار است و چون دشمنان، این موضوع را به خوبی متوجه شده‌اند تلاش می‌کنند تا با انتشار کاریکاتور موهن، قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی و مواردی شبیه به این با نظام اسلامی مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار