خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ملایر خبر داد

خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی گروه جهادی زینبیان زمان ملایر در مناطق محروم

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ملایر از اقدامات جهادی و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی گروه جهادی زینبیان زمان ملایر در روستاها و مناطق محروم در حوزه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

سمیه بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اهمیت اقدامات گروه جهادی زینبیان زمان این حوزه در راستای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: گروه جهادی زینبیان زمان با هدف استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، کمک به دولت در خدمات رسانی، محرومیت زدایی و سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط کم برخوردار و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به شناسایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها غنی‌سازی و بهینه سازی اوقات فراغت در عرصه‌های مختلف مردم یاری، تقویت انگیزه کار و تلاش و کمک به رفع مشکلات هم‌نوعان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ملایر با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در طول سال جاری توسط گروه جهادی زینبیان زمان شهرستان ملایر اظهار کرد: تاکنون بسیاری از خانواده‌های محروم تحت پوشش بسته‌های غذایی این گروه جهادی  قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به پیگیری اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار گفت: از جمله برنامه‌های انجام شده در اردوهای جهادی فعالیت‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی و کلاس‌های آموزشی مهارتی و ایجاد طرح‌های اقتصادی است.

بروجردی افزود: فعالیت‌های مختلفی نیز در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام شده است که از جمله آنها ارائه خدمات آموزشی، مهارت‌های زندگی، امداد و نجات، آموزش صنایع دستی و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) ملایر اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های جهادی بسیجیان در اردوهای جهادی اعزام متخصصین بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و استفاده از پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم  و ارائه ویزیت رایگان به بیماران نیازمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار