خبرهای داغ:

کسب عنوان شورای برتر استان سمنان توسط شورای آموزش وپرورش شاهرود

شاهرود_ بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته از عملکرد شورا‌های آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۱ گانه استان سمنان، شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در دومین سال متوالی به‌عنوان شورای برتر استان انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۳۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

کسب عنوان شورای برتر استان سمنان توسط شورای آموزش وپرورش شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان که به ریاست استاندار در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید؛ از ابوطالب جلالی به عنوان رئیس و سید محمد موسوی به عنوان دبیر شورای آموزش و پرورش برتر استان با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل شد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و دبیر شورا در پیامی ضمن تبریک این موفقیت آورده است:
شورا‌های آموزش و پرورش، جلوه‌ای از تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی هستند.
لازم می‌دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات خالصانه کلیه اعضای شورا به ویژه دکتر جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و رییس شورای آموزش و پرورش و حجه الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه معزز شاهرود که با نظرات عالمانه و سنجیده خود همواره حامی و پشتیبان آموزش و پرورش شهرستان بوده اند، اعلام نمایم.
امیدوارم با همراهی و همدلی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، همت و تلاش فرهنگیان فرهیخته و مشارکت همه جانبه اولیای محترم، خیرین گرانقدر، ادارات دولتی وهمچنین بخش غیردولتی، شاهد رشد و ارتقای اهداف متعالی این نهاد مقدس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار